2024-06-06 14:50:00

Etwining projekt - Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika

Tijekom proteklog mjeseca učenici trećeg i četvrtog razreda područne škole Marijanci i drugog i četverog razreda u matičnoj školi sudjelovali su u radionicama etwinning projekta pod nazivom Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika. Učenici matične škole sudjelovali su u radionici „Različitosti u razredu“ gdje su kroz uvodnu aktivnosti imali priliku osvijestiti razlike i sličnosti koje među njima postoje. Zadatak učenika bio je da ukoliko se tvrdnja na njih odnosi ustanu sa mjesta, ako se ne odnosi tada bi ostali sjediti na mjestu. Zatim je svaki učenik dobio radni list „Nešto o meni“ u kojem su navodili stvari i aktivnosti koje vole i u kojima rado sudjeluju te neke njihove osobine i karakteristike koje ih obilježavaju. Svaki učenik imao je priliku podijeliti s ostalima ono što je napisao na radni list.

Učenici su kroz navedenu aktivnost imali priliku dodatno se bolje upoznati, te uočiti sličnosti i razlike između njih. Na posljetku učenici su se trebali prisjetiti odlika dobrog prijatelja, stoga su učenici odredili „sastojke“ koji su potrebni za „recept“ dobrog prijateljstva. U ovoj aktivnosti učenici su osvijestili kako dobar prijatelj treba biti osoba koja prihvaća različitost drugog prijatelja i da možemo biti dobri prijatelji bez obzira na razlike koje među osobama postoje.

 

 

U područnoj školi Marijanci učenici su sudjelovali u radionici „Tako različitim, a tako slični“. Radionica je započela s navođenjem osobina koje učenicima smetaju i odgovaraju kod drugih ljudi. Zatim su učenici sjedili u krugu te bacali lopticu jedni drugim. Loptica se nije smjela baciti osobi koja ju je već ranije imala. Zadataka učenika bio je da navedenu što im se sviđa kod učenika kojemu su bacili lopticu. Na inicijativu učenika odrađena je i aktivnost u kojoj su učenici navodili što im se ne sviđa kod drugih učenika. Nakon toga svaki je učenik dobio tri papirića u različitim bojama te su na svaki trebali navesti njihove jake strane, nešto u čemu su dobri ili neka njihova dobra osobina. Zatim su zajednički napravili lanac od navedenih papirića. Učenicima je navedeno kako je svatko od njih bitna karika toga lanca te da svojim osobinama čini dio toga lanca, kao što lanac čine različite boje tako i njihov razred čine učenici sa različitim osobinama i da bez obzira na različitosti mogu biti povezani i čvrsti kao lanac koji smo zajednički napravili. U sljedećoj aktivnosti učenici su bili podijeljeni u parove na način da je svaki učenik dobio određeni broj te je trebao pronaći učenika koji je dobio isti broj. Učenici su pomoću Vennovog dijagrama trebali odrediti zajedničke osobine, ali i ono što ih razlikuje s drugim učenikom.

 


Osnovna škola "Matija Gubec" Magadenovac