2019-12-10 15:35:46 Održane još dvije radionice u projektu Sinergija održivog razvoja Radionica „Od mrvice do gotovog proizvoda - upoznavanje proizvodnog proces“ Kao nastavak projekta „ Sinergija održivog razvoja i poduzetničke aktivnosti u školskim klupama“, dana 12. studenog, u našoj školi se održala radionica na temu „Od mrvice do gotovog proizvoda-upoznavanje proizvodnog proces“. Radionicom su obuhvaćeni učenici 7.a, 7.b, i 8. b razreda . Učenici su se podijelili u više skupina te je svaka skupina dobila određeni proizvod. Za dobiveni proizvod, u određenom vremenu, morali smo smisliti privlačnu reklamu. Kada su se učenici svake grupe dogovorili i osmislili reklamu za svoj proizvod, morali su je predstaviti ostalim sudionicima radionice. Učenici su iznijeli svoja mišljenja o svakoj reklami i je li im bila privlačna. Reklame su bile različite, neke su skupine veći naglasak dale na opis proizvoda, a ostale su više pažnje posvetile zanimljivosti reklame. Bili smo zadovoljni programom radionice i naučili da, ako želimo osmisliti reklamu za neki proizvod, moramo ga najprije dobro upoznati, poznavati njegovu namjenu i sve njegove prednosti. A da bi reklama polučila uspjeh, povećanje prodaje proizvoda, mora biti zanimljiva i proizvod učiniti primamljivim. Uzbuđeni smo i radujemo se nadolazećim radionicama. Ana Rako, učenica 7. a razreda Radionica: Bonton u poslovnoj komunikaciji U ponedjeljak, 9. prosinca, učenici 7.a, 7.b i 8. b razreda su , pod vodstvom voditelja odjela rada s mladima iz PRONI centra, Karoline Šoš Živanović i Gorana Jelenića, sudjelovali u jednosatnoj radionici pod nazivom „Bonton u poslovnoj komunikaciji“. U uvodnom dijelu radionice učenici su kroz igru: „Poredajte se po visini“ i „Poredajte se po datumu rođenja“ (vidljiva i nevidljiva razlika) usvajali pojmove verbalne i neverbalne komunikacije. U središnjem su dijelu radionice, kroz aktivnost pod nazivom „Što me najviše smeta u komunikaciji s drugim ljudima“ (oluja ideja), učenici na ploču zapisivali svoja neugodna iskustva u komunikaciji s drugim ljudima. A zatim su se podijelili u grupe te kroz aktivnost „Prepoznavanje dobre i nekvalitetne komunikacije“, odvajali fotografije dobre komunikacije od onih za koje su zaključili da predstavljaju lošu komunikaciju. Nakon toga su , promišljanjem o posljedicama takve komunikacije u poslovnom svijetu, središnju aktivnost završili tako da je svaka grupa kratko predstavila svoje zaključke na temu „ Bonton u poslovnoj komunikaciji“. Radionica je završena sa pregledom zanimiljivosti vezane za kulturno poslovno komuniciranje u različitim kulturama. Koordinatorica projekta za OŠ Mitnica, Edita Lukačević, dipl.ing. i prof. mat.
|
Sedma osnovna škola Vukovar |