2020-02-05 21:13:00

Virtualni sastanak 22. siječnja 2020.

Za proizvod O1 Definiranje ishoda učenja, donesena su četiri ključna koncepta, ishoda poučavanja (Learning Outcomes) financijske pismenosti. To su:

  1. vrijednosti, navike i stavovi
  2. vještine računanja
  3. financijski proizvodi
  4. rješavanje problema

Zadanim ishodima žele se postići tri glavna cilja: 

LO1: Provide opportunities for learners to understand the nature, sources and uses of money;

Upoznati učenike/ice s prirodom, izvorima i upotrebom novca

LO2: Enable learners to develop appropriate values, habits and attitudes when handling money;

Omogućiti učenicima da razviju odgovarajuće vrijednosti, navike i stavove pri upravljanju novcem

LO3: Support learners in the development of appropriate literacy and numeracy skills for life

Podržati učenike/ice u razvoju odgovarajućih životnih vještina pismenosti i računanja

 

Za proizvod O2 Izrada nastavnih materijala, svi su se sudionici dogovorili i podijelili u grupe te će tako podijeljeni početi osmišljavati nastavne materijale. Do sljedećeg sastanka treba osmisliti grube koncepte po pojedinim ishodima poučavanja financijske pismenosti.

Za proizvod O3 Izrada alata za učenje financijske pismenosti, Charles je rekao da je kontaktirao kolege iz IT sektora na svom sveučilištu koji će biti zaduženi za izradu željenih aplikacija. Plan je stvoriti aplikaciju i skup simulacija koje će se razviti iz napravljenih nastavnih materijala.

Za proizvod O4 Izrada priručnika za integraciju materijala, još je prerano pa o tomu nije bilo posebno riječi.

Za proizvod O5 Istraživački rad i evaluacija,  Charles je podsjetio partnere da će oni trebati pilotirati, testirati materijale s najmanje 10 učenika / učitelja / obitelji kako bi dobili povratne informacije i generirali podatke za informiranje o istraživačkom radu.

Sljedeći transnacionalni sastanak bi se trebao održati 1. i 2. travnja 2020. g. u Mađarskoj.

 

 


II. osnovna škola Vrbovec