2020-04-28 21:15:00 Virtualni sastanak 1. travnja 2020. Charles je svima poželio dobrodošlicu na virtualnom sastanku te komentirao da će situacija oko Covid-19 i potresa u Hrvatskoj utjecati na vremenski raspored projekta i da će radni tim možda morati razmotriti neke promjene u trenutnim planiranim aktivnostima. Komentirao je da je važno osigurati da bilo kakve promjene budu izvedive kako bi postigli ciljeve projekata. Za proizvod 2 (O2) Materijali za podučavanje financijske pismenosti, aktivnosti koje treba poduzeti u ovom trenutku su:
Partneri su trebali razraditi i napisati planove lekcija za različite koncepte dogovorene kako slijedi: 1. vrijednosti, navike i stavovi - FFE (HR) i Rogers Foundation i Rogers Iskola (HU); 2. vještine računanja - UOG (UK); 3. financijski proizvodi - II.osnovna škola Vrbovec (HR) i AR / CSC (IT) 4. rješavanje problema - St Edwards Međutim, ovaj se posao nije napravio zbog Covid-19. Partneri su se dogovorili da će razviti i napisati 5 različitih planova lekcija po dobnim skupinama (7-8 i 9-11) za njihovu određenu vrijednost / koncept / naviku do kraja travnja. U prva dva tjedna svibnja Charles, Mouhamed (UOG) i Mario (FFE) prikupit će materijale proizvedene u partnerstvu i prenijeti ih na web stranicu. Zatim će partneri prevesti materijale tako da budu dostupni za upotrebu do 30. lipnja u svojim školama za testiranje materijala. Sljedeća bi faza bila kontaktiranje učitelja, roditelja i djece kako bi se izvršile pripreme za testiranje projektnih materijala. Međutim, veliki problem je nastava na daljinu koja se provodi u svim državama iz kojih dolaze partneri. Prijedlog je da se materijali postave na mrežne stranice i da se testiraju radom na daljinu. Kako je situacija stalno neizvjesna, vidjet će se što će zapravo biti kada se materijali pripreme za rad. Za proizvod 3 (O3) Alati za učenje financijske pismenosti, Charles je izvijestio da se sastao s kolegama iz IT-a u vezi s stvaranjem alata za učenje i podijelio proračunsku tablicu s partnerima u vezi s razvojem alata za učenje. Predstavljen je radni plan koncepta aplikacije te je uslijedila rasprava. Charles će izraditi plan scenarija za aplikaciju za programere u sljedeća dva tjedna (približno do 17. travnja) i podijelit će ga s partnerima radi povratnih informacija. Za proizvod 4 (O4) Priručnik za integraciju materijala za financijsku pismenost, Charles je zatražio da se Mariju, zajedno s planovima lekcija, pošalju prijedlozi za integraciju alata za učenje u škole. Za proizvod 5 (O5) Istraživački rad o financijskoj pismenosti (uključujući evaluaciju), Mouhammed je razmatrao opseg istraživačkog rada u svjetlu situacije s Covd-19. Želio bi sagledati širi utjecaj projekta i kako materijali / alati razvijeni projektom odgovaraju trenutnim potrebama naših zajednica. Izraditi će upitnik za prikupljanje podataka za podatke O5. Upitnik će biti dizajniran za primjenu prije i nakon pilota / testiranja. Upitnik za prikupljanje podataka za O5 treba biti gotov do virtualnog sastanka u svibnju. Diseminacija projekta Svi su partneri bili vrlo zadovoljni dizajnom web stranice koju je izradio CSC i složili se da osjećaj zabave ugrađen u dizajn treba zadržati tijekom cijelog projekta. Partneri bi se trebali usredotočiti na korištenje platformi društvenih medija svoje organizacije za širenje projekta. Svaki bi partner trebao razviti mailing listu kontakata i poslati je Mariju koji će stvoriti kombiniranu mailing listu za projektne biltene (do sredine svibnja). Projekt će umjesto stranice imati Facebook grupu i Instagram račun. Mario će stvoriti Facebook grupu i Instagram račun na vrijeme za sastanak sredinom svibnja. Razgovaralo se o upravljanju projektom, ažuriranju registra rizika i o vanjskom vrednovanju odnosno angažiranju vanjskog ocjenjivača projekta.
|
II. osnovna škola Vrbovec |