2015-12-08 10:40:20 RAD S DAROVITIM UČENICIMA
RAD S DAROVITIM UČENICIMA U našoj školi velika pozornost posvećuje se radu s potencijalno darovitim učenicima. Raznovrsne izvannastavne i izvanškolske aktivnosti izlaze u susret potrebama tih učenika kako bi mogli što uspješnije aktualizirati svoje talente, interese i sposobnosti. Rad s potencijalno darovitim učenicima usmjeren je na zabavno i korisno osmišljavanje njihovog slobodnog vremena, aktivno učenje i razvoj njihovih potencijala. Osnovna psihološko-pedagoška implikacija ovakvog rada je da učenici rade ono što vole na način koji vole. Kroz raznovrsne izvannastavne aktivnosti, u koje se uključuju prema interesima, učenici aktualiziraju svoje sportske, glazbene, likovne , dramske, filmske, plesne, literarne, novinarske. … i mnoge druge sklonosti, talente i sposobnosti. Sudjelovanje u natjecanjima također je jedan od oblika rada s potencijalno darovitim učenicima. Pripremajući se za natjecanja kroz dodatni odgojno-obrazovni rad učenici stječu dodatne vještine i znanja iz obrazovnih područja , područja sportske, likovne ili glazbene kulture te iz područja izbornih predmeta informatike ili vjeronauka. Grupa za poticanje logičkog i kreativnog mišljenja Jedan od oblika izvannastavnog rada s potencijalno darovitim učenicima je i grupa za poticanje logičkog i kreativnog mišljenja. U grupu su uključeni potencijalno daroviti učenici u području neverbalnog, apstraktnog (logičkog) mišljenja. Za učenike od 4. do 8. razreda razreda održavaju se radionice Osnova robotike, programiranja i modeliranja s ciljem motiviranja učenika za tehničke znanosti. Učenici imaju priliku raditi s pravim mobilnim robotom te programirati robota pomoću dijagrama toka. Zanimljive društvene igre, logički i matematički problemi također su dio aktivnosti ove grupe. Cilj im je potaći razvoj logičkog zaključivanja i strateškog planiranja, ali i mašte, kreativnosti i divergentnog mišljenja.
Prilog: školska psihologinja, Suzana Mojsilović
|
II. osnovna škola Vrbovec |