2015-12-08 10:40:20

RAD S DAROVITIM UČENICIMA

 

 

 

 

 

 

 

RAD S DAROVITIM UČENICIMA

         U našoj školi velika pozornost posvećuje se radu s  potencijalno  darovitim učenicima. Raznovrsne izvannastavne i izvanškolske aktivnosti izlaze u susret potrebama tih učenika kako bi  mogli što uspješnije aktualizirati svoje  talente, interese i sposobnosti.

         Rad s potencijalno darovitim  učenicima usmjeren je  na zabavno i korisno osmišljavanje njihovog  slobodnog vremena,  aktivno učenje i razvoj  njihovih potencijala. Osnovna psihološko-pedagoška implikacija  ovakvog rada je da učenici rade ono što vole na način koji vole.

         Kroz  raznovrsne  izvannastavne  aktivnosti, u koje se uključuju prema interesima,  učenici  aktualiziraju svoje  sportske,  glazbene, likovne , dramske,  filmske, plesne, literarne, novinarske. … i mnoge druge  sklonosti, talente i sposobnosti.

         Sudjelovanje u natjecanjima također  je jedan od oblika rada  s  potencijalno darovitim učenicima. Pripremajući se za natjecanja kroz dodatni odgojno-obrazovni rad učenici  stječu dodatne vještine  i znanja iz obrazovnih područja , područja sportske, likovne ili glazbene kulture te iz područja izbornih predmeta informatike ili vjeronauka.      

         Grupa za poticanje logičkog  i kreativnog mišljenja

         Jedan od oblika  izvannastavnog  rada s potencijalno darovitim učenicima je i grupa za poticanje logičkog i kreativnog mišljenja. U grupu su uključeni  potencijalno daroviti učenici  u području  neverbalnog, apstraktnog (logičkog) mišljenja.  Za  učenike  od 4. do 8. razreda razreda održavaju se radionice Osnova robotike, programiranja i modeliranja  s ciljem  motiviranja učenika za tehničke znanosti. Učenici  imaju priliku raditi s pravim mobilnim robotom te programirati robota pomoću dijagrama toka.  Zanimljive  društvene igre, logički  i matematički problemi  također  su dio aktivnosti  ove grupe. Cilj  im je potaći  razvoj  logičkog zaključivanja  i strateškog  planiranja, ali i mašte, kreativnosti i divergentnog mišljenja. 

       

                     Prilog: školska psihologinja, Suzana Mojsilović

 

         


II. osnovna škola Vrbovec