2018-04-06 16:50:00

Dan škole i projekt Usvajamo zdrave navike i kulturu ponašanja

23.ožujka sudjelovali smo u obilježavanju 21. rođendana naše matične škole.

Predstavili smo tijek i rezultate našeg projekta "Usvajamo zdrave navike i kulturu ponašanja" koji smo provodili u sklopu projekta cijele škole "Kultura ponašanja i zdravog življenja".

Učenici su imali priliku pogledati niz zanimljivih radionica te prikazati svoj rad. Tijekom prvog obrazovnog razdoblja i dijelom drugog učenici su kontinuirano provodili tjelovježbu uz program plesa Just dance. Ostale učenike upoznali su s takvim oblikom tjelovježbe plešući spontano na hodniku nekoliko puta tijekom dana. Ostali učenici su se spontano pridruživali plesu, a kasnije i tražili informacije gdje  i kako pronaći slične vježbe.

Radionica kojom smo se predstavili započela je igrom asocijacija u kojoj su učenici morali otkriti pojmove vezane uz naziv projekta; zdravi doručak, kulturno ponašanje, stomatolog i restoran. Učenici su u nastavku  prikazali svoje aktivnosti na power point prezentaciji samostalno objašnjavajući tijek aktivnosti i njezine rezultate.

                                                                                                                                                                                                  

Prikazane aktivnosti bile su; izrada podložaka za jelo, kontinuirana tjelovježba uz ples, tjedan zdravog doručka, zajednički posjet stomatologu, voda kao najzdravije piće i kultura ponašanja u restoranu (detaljnije o aktivnostima možete pročitati u ranijim objavama praćenja tijeka projekta) Važno je napomenuti da su u prezentaciji aktivnosti sudjelovali svi učenici od 1. do 4. razreda. Malo stariji su preuzeli ulogu prezentera a mlađi su se uključili u zadnji dio radionice koji je uključivao dramsku igru Uskoči u ulogu. Igra se sastojala od improviziranog prizora u kojem smo vidjeli nepristojno ponašanje, a zadatak učenika koji uskače u ulogu bio je ukazati sudionicama što je u ponašanju bilo loše i potaknuti glumca da popravi ponašanje. Učenici su pokazali da brzo uočavaju loše ponašanje ali ga je teško ispraviti ako druga strana ne sudjeluje.

                                            

Sve aktivnosti su bile prikazane i na pano koji je bio postavljen u hodniku škole,a zainteresirani su mogli proučiti i naš PORTFOLIO tj. mapu svih radova vezanih uz projekt koja je uključivala početnu i završnu anketu te vrednovanje i samovrednovanje projekta.

                                        

Svi zajedno smo uživali u provođenju i predstavljanju projekta drugima. Učenici su naučili, vidjeli i učinili jako puno i željno iščekuju rad na novom projektu.


II. osnovna škola Vrbovec