2019-02-11 14:24:52 Dan otvorene nastave: „Puno igre, praktičnog rada i učenja, s nestpljenjem čekamo novi“ Završio je 10. po redu Dan otvorene nastave koji smo u školi obilježili 5. veljače. Kao i prethodne godine proveli smo ”Dan obrnute učionice” gdje su učenici od 4. do 8. razreda bili u ulozi voditelja radionica, dok su se nastavnici nakon dugo godina ponovno našli u ulozi učenika. I nastavnici i učenici zadovoljni su odrađenim radionicama, i priželjkuju još takvih oblika rada, s nekim drugim jednako zanimljivim i raznovrsnim temama. U nastavku donosimo dojmove naših učenika nižih i viših razreda o radionicama na kojima su sudjelovali. Sudjelovala sam na radionici iz vjeronauka kod nastavnice Martine Videc. Tema je bila „Izrada vjeronaučnog lapbooka“. Na radionici smo izrađivali razne ukrase od papira. Učenici su bili podijeljeni u četiri skupine, moja je skupina dobila temu „Korizma“. Napravili smo sve zadatke i zalijepili na papir što je trebalo. Ova radionica mi se jako svidjela. Ena Šokić, 6.d
Bio sam na radionici s temom „Emocionalna inteligencija.“ Svrha radionice bila je prepoznavanje i razvijanje emocionalnih sposobnosti koje smo spoznavali uz mnoštvo zabavnih aktivnosti. Robert Lukić, 8.d
Na radionici kod nastavnika likovne kulture izrađivali smo grafite od kolaža. Svi su učenici bili aktivni i izvršavali svoj zadatak. Radionica mi se svidjela i želio bih da se nastavi i sljedeće godine. Sandro Kolić, 8.d
U Maloj školi tambure naučili smo vrste tamburice, dijelove tamburice. Naučili smo tri note koje se zovu g 1, a1 i h 1 i odsvirali ih. Zabavili smo se! Roko Medved, 3.c
Bio sam sa prijateljicom na radionici Kreativna pričaonica. Tamo nam je učiteljica ispričala dvije priče, pa smo izrađivali lutke iz priča. Cilj je bio potaknuti djecu na kreativnost i komunikaciju. Niko Josipović, 3.c Bila sam jedna od voditeljica radionice „Smijeh je lijek“ (hrvatski jezik). Na početku radionice zaigrali smo igru koncentracije „Zrak-tlo-voda“. Rastezali smo se za dobar početak jutra. Potom smo pogledali kratak isječak iz filma Mr. Beana. Učenici su imali priliku pogađati preko slikokaza rješenja raznih zagonetki, pričati viceve, odigrati pantomimu, odgovarati na neobične pitalice. Jako smo se zabavili, stoga bih voljela da tijekom šk.godin bude još ovakvih Dana otvorene nastave.
Bio sam jako nestrpljiv pod povijesti gdje se po skupinama igrao Monopoly. Jedva sam čekao čuti pravila igre i tko su voditelji. Bio sam jako znatiželjan tko će pobijediti i osvojiti nagradu-čokoladu. Dobro sam se zabavio. Filip Jezerčić, 6.d
Bila sam na radionici „Izradi igru i zaigraj“. Bilo je izvrsno. Svatko je imao svog para. Izvlačili smo imenice. Ja sam dobila leptira. Bila sam u paru s prijateljicom iz klupe. Nacrtali smo potpuno iste leptire. Zatim smo igrali memory sa svojim parom. Ono što smo nacrtali, koristili smo za igru memorije. Moja prijateljica i ja smo našle dva para. Nismo pobijedile, ali smo se zabavile. Mogla bih tu radionicu opet ponoviti. Mona Baković, 3.c
Na radionici iz vjeronauka izrađivala sam misijsku krunicu. Radionicu su vodile učenice 5.d razreda, a nazočili su joj i gosti iz Požege, točnije časna sestra i njezine učenice. One su nam pokazale i pomogle nam izraditi krunice. Učenice 5.d razreda su nam putem prezentacije pokazale gdje časne sestre idu u misije i što znači pojedino zrnce na krunici. Također, pogledali smo i kratak film o misijama časnih sestara. Bilo je zanimljivo i poučno. Ana Turkalj, 8.d
Na radionici Čovječe, zabavi se igrali smo razne zabavne i edukativne igre vezane uz hrvatski jezik, ali i opću kulturu. Neke od igara su: Pravopisni alarm, Paklena kutija, puzzle slagalice o filmskim junacima. Spajali smo lektirna djela i likove, pogađali pjesme i izvođače. Rješavali smo Kahoot kvizove o Valentinovu, filmskim rodovima i filmskim izražajnim sredstvima. Mislim da je svima, koji su bili na radionici, bilo vrlo zanimljivo i zabavno. Ella Stojić, 7.c
Na radionici „Na Sjevernom polu“ pravili smo eskime i iglu. Zabavili smo se i učili smo o životinjama i eskimima. Pravili smo maske životinja sa Sjevernog pola. Matej Ćosić, 3.c
Na Dan otvorene nastave sudjelovala sam i vodila radionicu engeskog jezika pod nazivom „Let's Fall in Love“, zajedno s još nekim učenicima iz razreda. Mentorica nam je bila nastavnica Nada Kovre. Izrađivali smo stripove na engleskom jeziku na temu Valentinova. Mi, voditelji radionica, pomagali smo učenicima oko pravopisa, gramatike i sl. Bilo je vrlo zanimljivih radova u boji, crno-bijelih i jednobojnih. Svi su oduševljeni ovakvim oblicima rada, i nadaju se ponoviti slično i dogodine. Iskra Cindrić, 8.d Bio sam na radionici iz fizike pod nazivom „E-laboratorij“. Radionica je bila dobro osmišljena i nije se gubilo vremena. Na početku, nastavnik i voditelj radionice govorili su nam o e-alatima, a potom su učenici dobili zadatak određenim e-alatom animirati jedan svoj dan. Na kraju kje proveden kviz u jednom e-alatu kako bi se provjerilo naučeno. Radionica mi se svidjela i bilo bi mi drago kada bi se nešto slično ponovilo. Vito Arić, 8.d
Mi smo na radionici „Izrazi osjećaj“ izražavali osjećaje tako da smo bojali bojama kojima osjećamo, igrali se, gledali i pogađali osjećaje. Na zvijezde smo crtali što volimo raditi i pisali imena. „Naša mala družionica“ bila je radionica puna igre i zabave, crtanja i pisanja. Bilo je zabavno i fora.
Na početku radionice geografije zvane „GEA“ su nam učenici voditelji prikazali prezentacije o svemiru , a potom nas podijelili u grupe u kojima smo igrali „Čovječe ne ljuti se“ s pitanjima o Hrvatskoj. Potom smo plesali slavonske plesove. Bilo mi je jako zanimljivo i drago mi je što sam se upisala baš na ovu radionicu. Tena Kekez, 8.d
Na „Masterchefu“ (radionici iz njemačkog jezika) pravile su se njemačke krafne, ausstrijski drobljenac s pireom od jabuka i švicarske čokoladne kocke. Bilo je zabavno, uživali smo i družili se. Vodila sam radionicu „Brojevni sustavi drevnih civilizacija“ . Pomagala sam učenicima koji su dobili grčki brojevni sustav. Nastavnica je pripremila i nešto hrane kako bi se učenici mogli poslužiti. Učenici su izrađivali različite brojevne sustave: grčki, kineski, astečki, egipatski. Mi učenice voditeljice smo se malo i maskirale u ljude iz tih civilizacija. Bilo je zabavno i lijepo. Leona Blažetić, 6.d
Na radionici „Kreativna pričaonica“ pripovijedali smo hrvatske usmene bajke, a nakon toga smo na različite načine izrađivali lutkice, odnosno likove iz ispripovijedanih bajki. Ova radionica bila je vrlo kreativna, poučna i zanimljiva. Na radionici „Snjegovići nm pričaju“ izrađivali smo snjegoviće od papirnatih tanjura i kolaža, dodavajući im različite detalje (šalove, mašne, kape, rukavice): Na kraju smo snjegoviće oživjeli pokretom i govorom pa su se tako naši snjegovići predstavljali jedni drugima, letjeli, igrali lovice i skrivača razgovarali o zimi i njihovim prijateljima – djeci. Moja prva radionica je bila kod nastavnice H.Barišić, „Prva pomoć“. Na radionici je bilo poučno i zanimljivo jer sam naučila nešto novo. Rado bih to iskustvo ponovila. Druga radionica je bila kod nastavnice S.Odobašić, „Valentinovi“: Učenici su mogli izrađivati kućice, privjeske i broševe.“ Na radionici iz tjelesne i zdravstvene kulture „Fitness for Life“ bilo je zabavno, ali i malo naporno jer smo vježbali na spravama. S nastavnikom smo išli u teretanu „Driver“ koja je bila velika i ima puno sprava. Voditelji su nam prezentirali sprave i pomagali nam vježbati na njima. Sve je proteklo u najboljem redu i svi su se dobro zabavili. Kao što i sam vidite, mnoštvo lijepih i poučnih dojmova učenici su iskazali u našem zajedničkom razgovoru. Iz svega što smo čuli i vidjeli, možemo samo zaključiti: s nestrpljenjem očekuju novi Dan otvorene nastave! Za web pripremili: Novinarska skupina Voditeljica: Sanela Jurić, prof. Fotogalerija: Vedran Šperanda, mag. knjižničarstva |
Osnovna škola "Mato Lovrak" Nova Gradiška |