2015-10-02 15:08:05 SVJETSKI DAN UČITELJA U povodu Svjetskog dana učitelja Piše: Radojka Matić, učiteljica Svake se godine 5. listopada obilježava Svjetski dan učitelja. Proglasio ga je UNESCO 1994. s ciljem isticanja važnosti učitelja kao najvažnijeg dijela društva za odgoj i obrazovanje. Tako je 1966. potpisana Preporuka o statusu učitelja. Uh, što li sve nije potpisano i obećano! I kad već imamo dane jabuka, šljiva, rakije, pekmeza, polja i šuma, oblaka i zraka, vatrogasaca, policajaca, majki i očeva, žaba i gljiva, dane seoskih žena,farmi i big brothera, lova i ribolova, zajednica ovakvih i onakvih, zašto i učitelji ne bi imali svoj dan i zašto ga ne bi dostojno obilježili? U mnogim će se školama dječica raspisati kako je upravo njihova učiteljica najnaj, prisjećat će se odrasli svojih prvih učitelja, strogih i blagih, pravednih i nepravednih, zgodnih i manje oku i uhu ugodnih. Mi učitelji umišljat ćemo kako smi upravo mi po mjeri svojih učenika i kako dajemo sve od sebe za svoje učenike i za svoju školu! Dragi učenici, ne bojte se, bar što se mene tiče! Nema zadaća na zadanu temu o učiteljima! Imamo mi bezbroj nevidljivih i samo nama znanih niti koje nas vežu i čine međusobno sretnima. Vjerujem, njima tkamo najljepše motive djetinjstva u prekrasne priče. Priče koje ćete tek kasnije shvatiti. Važno je da ih danas osjećamo i doživljavamo. I mogla bih ja još pisati na ovu temu, ali želim nešto drugo naglasiti! Molim vas, šaljite svoju djecu u učitelje! Stvarno je to lijepo zanimanje! Pročitajte i uvjerite se! U subotu je tata pobijedio na izložbi pasa. ............................................................................ Računalo može raditi bez mozga. ...................................................................... Na livadi pasu ovce i sa njima i pastiri. ............................................................................ Nastavnica: Kako izmjeriti volumen vreće brašna? ................................................................................................ Crvena krvna zrnca zovu se elektrociti. ..................................................................................... Krv koja nosi kisik zove se artiljerijska. ..................................................................................... Obala je kopneni dio mora. ................................................................................. Osunčana strana brda zove se pristojna. .................................................................................... Viktorijini slapovi su dobili ime po kraljici Elizabeti. .........................................................................................
Hindusi na glavi nose turbine. .......................................................... James Watt izumio je parni VALJAK. ......................................................................... Napoleon je posljednju bitku vodio kod Waterpola. ..................................................................................... U Latinskoj Americi se govori latinski. .................................................................................... Cijev je šipka kroz koju je provučena rupa. ...................................................................................... Putanja gibanja Zemlje oko Sunca zove se gibanica. ........................................................................................... Živjeli su u četvrtom stoljeću prije Nove godine. ........................................................................... Tekućina je isparila iz vode. ............................................................. Ribe se razmnožavaju pomoću iskri. ............................................................................... ZOO je super. Tamo vidiš životinje koje i ne postoje. ......................................................................................... Prvi bicikl nije imao kotače. ...................................................................... Na galijama su veslali brodovi. ..................................................................................... Kao gorivo koristi se ugljen, drvo, briketi i KOKOS. ..................................................................................... Po kopnu voze avioni. ..................................................................... Parni stroj izumio je James Bond. ............................................................................ Pravopisnu reformu proveo je Ljudevit Gej. .......................................................................... Danas brodove pokreće parni stroj. .......................................................................................... Nastavnica: O čemu je ovisio razvoj zračnog prometa? .................................................................................................... Nastavnica: Što su akumulacijska jezera? ......................................................................................................................... Nastavnica: Što pokreće vjetrenjaču? ................................................................................................................ Nastavnica: Kako se zvao prvi umjetni satelit? .................................................................................... Nastavnica: Kad su se ljudi spustili na Mjesec? .............................................................................................................. Nastavnica: Koje je bilo prvo primitivno plovilo? ............................................................................................. Učiteljica: Hoćeš ti onda odgovarati? .................................................................................................. Došao Ivičin tata na informacije i kaže njemu nastavnica: .............................................................................................. Učiteljica pita učenika: Nabroji neke organe. ........................................................................................................................ Na satu matematike učitelj pita Vlatka: ........................................................................................................................ Novi nastavnik upoznaje učenike i pita malog Luku: ..................................................................................................... Kaže otac sinu: ................................................................................................... Pita Učo na satu matematike: ''Djeco, vidite li ovu nevidljivu crtu?'' ............................................................................................. Učiteljica: Što je notturno? Učenica:To je pjesma o noćnom provodu. O noćnom životu. Učiteljica: Čijem? Učenica: Pjesnikovom. .......................................................................................... Učiteljica na kraju šestog sata: .......................................................................................... Profesor: Marija, gukni! Marija: A ne mogu, gladna sam! ............................................................................................................ Učiteljica: Danas je jedan od onih dana kad sam ja slaba, a vi to iskorištavate! Učenici: Heh... pa moglo bi se to i tako reći! .................................................................................................................. Počeo pismeni ispit iz gramatike. ...................................................................................................................... Eto, dragi moji, zar nije lijepo biti učitelj! Zato, dragi učenici, svi u učitelje! Do tada će ,valjda, biti i novi kurikul po kojemu će nadležni promisliti o ovoj: ''Svašta možete staviti u dječju glavu! Pitanje je što može ostati u njoj!''
U prilogu pogledajte jednu lijepu prezentaciju koja će ostati i u glavi i u srcu! Radojka Matić, učiteljica hrvatskog jezika |
Osnovna škola Mate Lovraka Županja |