2023-06-04 16:01:04

Škola u prirodi

Škola u prirodi  s učenicima trećeg i četvrtog razreda, ostvarena je u Karlobagu od 22. do 26. svibnja 2023. Naši učenici proveli su pet nezaboravnih dana s vršnjacima iz Soljana. Izvješće naših učiteljica Seade Kešinović i Katice Vareševac u prilogu.

Izvješće o provedenoj izvanučioničkoj nastavi

 

Škola u prirodi „Jadranska čarolija“

 

Mjesto:Karlobag

 

Vrijeme izvođenja „ Škole u prirodi“ : 22. -26. 05.2023.

Sudionici „Škole u prirodi“  : učenici III. i IV.razreda

Učiteljice: Seada Kešinović i Katica Vareševac

 

 

Škola u prirodi

ISHODI

SAT RAZREDNIKA

Učenik se ponaša  u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.

Ekološka osviještenost učenika.

PRIRODA I DRUŠTVO

Učenik analizira i povezuje životne uvjete i raznolikost živih bića u vodama tekućicama i stajaćicama.

( PID OŠ B.4.2.) ( PID OŠ B.3.2.)

Učenik prepoznaje i imenuje izume Nikole Tesle vezane za energiju.

(PID OŠ D.4.1.  PID OŠ D.3.1.)

Učenik zorno upoznaje NP Plitvička jezera i objašnjava UNESCO Listu svjetske prirodne baštine.

( PID OŠ B.4.2.) ( PID OŠ B.3.2.)

HRVATSKI JEZIK

Učenik  prepoznaje i imenuje djela Ivane Brlić (OŠ HJ B.4.4. OŠ HJ B.4.1.) (OŠ HJ B.3.4. OŠ HJ B.3.1.)

Učenik se služi medijskim sadržajima u otkrivanju podataka iz života i rada Ivane Brlić Mažuranić. (OŠ HJ C.4.1.)

 

Učenik pripovijeda zanimljive događaje iz života Nikole Tesle.( OŠ HJ B.4.4.) ( OŠ HJ B.3.4.)

LIKOVNA KULTURA

Učenik upoznaje  i opisuje arhitekturu renesansnog grada Paga.( OŠ LK B.4.1.) .( OŠ LK B.3.1.)

Crte po toku, karakteru i značenju

Slika na kamenu. OŠ LK A.4.1. OŠ LK A.4.2. OŠ LK A.3.1. OŠ LK A.3.2.

TZK

Učenik vježba i razlikuje  različite stilove  plivanja.

Hodanje umjerenim tempom u koloni po obilježenim stazama.

 

INA

Učenik aktivno sudjeluje u koreografijama i izvedbama modernog ritma.

Zabavne igre i radionice.

 

ZADAĆE  ŠKOLE U PRIRODI :

 

-stvarati vedro i veselo ozračje među djecom

-razvijati sposobnost promatranja, zaključivanja i logičkog povezivanja

-razvijanje ljubavi prema kulturnoj tradiciji hrvatskog naroda

-navikavanje učenika na posjećivanje kulturnih institucija

-razvijanje pozitivnih emocija

-navikavanje na racionalno raspoređivanje sredstava koje posjedujemo

-njegovanje kulturnog ponašanja, domoljubnih osjećaja , empatije , prijateljskih odnosa

-upoznavanje hrvatske baštine radi shvaćanja i prihvaćanja materijalnih i duhovnih vrijednosti koje promiču značenje duha i duhovnosti. 

 

 

 

 

 

 

 


Osnovna škola "Mara Švel-Gamiršek" Vrbanja