2023-06-04 16:01:04 Škola u prirodi Škola u prirodi s učenicima trećeg i četvrtog razreda, ostvarena je u Karlobagu od 22. do 26. svibnja 2023. Naši učenici proveli su pet nezaboravnih dana s vršnjacima iz Soljana. Izvješće naših učiteljica Seade Kešinović i Katice Vareševac u prilogu. Izvješće o provedenoj izvanučioničkoj nastavi
Škola u prirodi „Jadranska čarolija“
Mjesto:Karlobag
Vrijeme izvođenja „ Škole u prirodi“ : 22. -26. 05.2023. Sudionici „Škole u prirodi“ : učenici III. i IV.razreda Učiteljice: Seada Kešinović i Katica Vareševac
Škola u prirodi ISHODI SAT RAZREDNIKA Učenik se ponaša u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu. Ekološka osviještenost učenika. PRIRODA I DRUŠTVO Učenik analizira i povezuje životne uvjete i raznolikost živih bića u vodama tekućicama i stajaćicama. ( PID OŠ B.4.2.) ( PID OŠ B.3.2.) Učenik prepoznaje i imenuje izume Nikole Tesle vezane za energiju. (PID OŠ D.4.1. PID OŠ D.3.1.) Učenik zorno upoznaje NP Plitvička jezera i objašnjava UNESCO Listu svjetske prirodne baštine. ( PID OŠ B.4.2.) ( PID OŠ B.3.2.) HRVATSKI JEZIK Učenik prepoznaje i imenuje djela Ivane Brlić (OŠ HJ B.4.4. OŠ HJ B.4.1.) (OŠ HJ B.3.4. OŠ HJ B.3.1.) Učenik se služi medijskim sadržajima u otkrivanju podataka iz života i rada Ivane Brlić Mažuranić. (OŠ HJ C.4.1.)
Učenik pripovijeda zanimljive događaje iz života Nikole Tesle.( OŠ HJ B.4.4.) ( OŠ HJ B.3.4.) LIKOVNA KULTURA Učenik upoznaje i opisuje arhitekturu renesansnog grada Paga.( OŠ LK B.4.1.) .( OŠ LK B.3.1.) Crte po toku, karakteru i značenju Slika na kamenu. OŠ LK A.4.1. OŠ LK A.4.2. OŠ LK A.3.1. OŠ LK A.3.2. TZK Učenik vježba i razlikuje različite stilove plivanja. Hodanje umjerenim tempom u koloni po obilježenim stazama.
INA Učenik aktivno sudjeluje u koreografijama i izvedbama modernog ritma. Zabavne igre i radionice.
ZADAĆE ŠKOLE U PRIRODI :
-stvarati vedro i veselo ozračje među djecom -razvijati sposobnost promatranja, zaključivanja i logičkog povezivanja -razvijanje ljubavi prema kulturnoj tradiciji hrvatskog naroda -navikavanje učenika na posjećivanje kulturnih institucija -razvijanje pozitivnih emocija -navikavanje na racionalno raspoređivanje sredstava koje posjedujemo -njegovanje kulturnog ponašanja, domoljubnih osjećaja , empatije , prijateljskih odnosa -upoznavanje hrvatske baštine radi shvaćanja i prihvaćanja materijalnih i duhovnih vrijednosti koje promiču značenje duha i duhovnosti.
|
Osnovna škola "Mara Švel-Gamiršek" Vrbanja |