2023-07-19 19:28:40

ARHIVA

 Klasa: 602-01/23-09/4

          Urbroj: 2163-4-9-23-1

          Labin, 14.02.2023. godine

  

O D L U K A 

o izboru najpovoljnijeg ponuditelja

 

Za organizaciju i provedbu trodnevne ekskurzije učenika 8. razreda – školske godine 2022./2023. u Dalmacijuna roditeljskom sastanku održanom dana 14.02.2023. godine predstavljene su ponude slijedećih agencija:

  1. Target Ex Novo d.o.o.iz Rovinja
  2. Brioni d.o.o. iz Pule
  3. Danijel travel d.o.o., iz Pazina
  4. ZEA Tours iz Pule         

Na osnovi ponuđenog paket - aranžmana, kao najpovoljnija je utvrđena ponuda putničke agencije ZEA Tours iz Pule.

 

Predsjednik Povjerenstva:  

Denis Mikulić, prof.

 

Zapisnik

2. roditeljskog sastanka održanog 14.02.2023. u 18.00 sati

Razrednici 8.a i 8.b razrednog odjela održali su zajednički roditeljski sastanak sa slijedećim dnevnim redom:

1.Prezentacija ponuda – predstavnici odabranih agencija
2.Glasovanje preko glasačkih listića – odabir najpovoljnije ponude
3.Donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude

 

Ad.1. 

Roditelji su upoznati s rezultatima 2. sastanka razrednika s predstavnicima roditelja održanog 03.02.2023. u 17 sati u informatičkoj učionici škole.

Roditeljskom sastanku je prisustvovalo 30 roditelja i 2 predstavnika učenika (Vigo Belušić iz 8.a i Natali Miletić iz 8.b).

Sukladno člancima 12., 13. i 14. Pravilniku o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (NN 87/13., 81/15., 53/21), Osnovna škola Matije Vlačića Labin objavila je javni poziv za organizaciju trodnevne ekskurzije 16.01.2023.g., na web stranicama Škole za 3 dana i 2 noćenja, od 31.05. do 02.06.2023. godine za 48 učenika i 4 pratitelja, čiji je cilj posjetiti gradove Zadar, Šibenik, Trogir i Split sa svim njihovim ljepotama i kulturnim znamenitostima te ulaznice za navedeno uz pratitelja putovanja te prehranu na bazi polupansiona i 1 ručka. Prijevoz bi trebao udovoljavati zakonskim propisima za prijevoz učenika.

Rok dostava ponuda je bio 8 dana od objave poziva, tj. do 26.02.2023. Na objavljeni javni poziv pristigle su 4 ponude sljedećih turističkih agencija (po redoslijedu zaprimanja):

  1. Ex Novo d.o.o. Rovinj Alibi Travel Agency iz Umaga
  2. Brioni d.o.o Pula
  3. Danijel travel d.o.o., iz Pazina
  4. ZEA Tours iz Pule

Nakon razmatranja svih ponuda kao zadovoljavajuće uzete su sve četiri ponude: Ex Novo d.o.o. Rovinj Alibi Travel Agency iz Umaga s cijenom od 396,57 € (2988 kn), Brioni d.o.o Pula 300 € (2.260,35 kn), Danijel travel d.o.o., iz Pazina 315 €  i ZEA Tours iz Pule s cijenom od 344 € (2.591,87 kn).

Roditeljskom sastanku odazvali su se svi predstavnici agencija te prisutnim roditeljima održali veoma zanimljive prezentacije. Roditeljima je slijedio zaista težak odabir s obzirom na ponuđeno. 

 

Ad2) Roditelji su glasali za predstavljene ponude na unaprijed pripremljenim glasačkim listićima. Rezultati glasovanja su bili slijedeći:

  1. Ex Novo d.o.o. Rovinj Alibi Travel Agency iz Umaga          1 glas
  2. Brioni d.o.o Pula                                                             7 glasova
  3. Danijel travel d.o.o., iz Pazina                                         0 glasova
  4. ZEA Tours iz Pule                                                           22 glasa

 

Ad3) Većinom glasova donesena je Odluka o odabiru najpovoljnije ponude za organizaciju trodnevne školske ekskurzije učenika 8. razreda, a to je ponuda agencije:

ZEA Tours iz Pule.

 

Sastanak je završio u 20.25 sati.

 

Zapisnik:

Denis Mikulić

 

O

         

ZAPISNIK SASTANKA POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG POZIVA I

IZBOR NAJPOVOLJNIJIH PONUDA ODRŽANOG 3.02.2023. U 18:00 SATI U

PROSTORIJAMA ŠKOLE

 

Nazočni članovi Povjerenstva:

1. Edi Juričić, ravnatelj škole

2. Denis Mikulić, razrednik 8.A razreda

3. Jelena Paunović Štifanić– razrednica 8.B razreda

4. Loris Diminić –  predstavnik roditelja 8.A razreda

5. Damir Kranjac – predstavnik roditelja 8.B razreda

6. Mila Batičić  – predstavnica učenika 8.A razreda

7. Natali Miletić – predstavnica učenika 8.B razreda

 

Sastanak predvodi predsjednik Povjerenstva, Denis Mikulić koji predlaže dnevni red koji je jednoglasno usvojen.

 

Dnevni red:

1.Otvaranje pristiglih ponuda za trodnevnu ekskurziju u Dalmaciju za učenike osmih (8) razreda te razmatranje istih

2. Izbor najpovoljnijih ponuda koje će biti predstavljene roditeljima

 

Ad.1.

Sukladno člancima 12., 13. i 14. Pravilniku o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (NN 87/13., 81/15., 53/21), Osnovna škola Matije Vlačića Labin objavila je javni poziv za organizaciju trodnevne ekskurzije dana 16.01.2023.g., na web stranicama Škole za 3 dana i 2 noćenja, od 31.05.-02.6.2023. godine za 48 (+/-) učenika i 4 pratitelja, čiji je cilj posjetiti gradove Šibenik, Zadar, Split te otok Hvar sa svim njihovim ljepotama i kulturnim znamenitostima te ulaznice za navedeno uz pratitelja putovanja te prehranu na bazi polupansiona i 1 ručka. Prijevoz bi trebao udovoljavati zakonskim propisima za prijevoz učenika.

Rok dostava ponuda je bio 8 radnih dana od objave poziva, tj. do 26.01.2023. do 15 sati. Na objavljeni

javni poziv pristigle su 4 ponude sljedećih turističkih agencija:

1. Ex Novo d.o.o. iz Rovinja

2. Brioni d.o.o. iz Pule

3. Danijel travel iz Pazina

4. Zeatours iz Pule

Predsjednik Povjerenstva otvarao je ponude redoslijedom pristizanja te pažljivo iščitavao ponuđeno uspoređujući sa traženim iz javnog poziva.

 

Ad.2.

Nakon razmatranja svih ponuda, Povjerenstvo izabire kao zadovoljavajuće sve četiri zaprimljene ponude koje će biti predstavljene roditeljima učenika za koje se organizira 3 – dnevna ekskurzija u Dalmaciju.

Roditeljski sastanak učenika 8. – ih razreda zakazan je za 14.02.2023. godine u 18,00 sati (termin dogovoren za 7.2. 2023. godine zbog nemogućnosti realizacije, zbog izostanka razrednika, prebacuje se za slijedeći utorak, 14.02.2023. godine).

Na istom će odabrani potencijalni davatelji usluga prezentirati ponude i to isključivo prema podacima traženim i dostavljenim u ponudi. U slučaju da se potencijalni davatelj ne može odazvati pozivu, ponudu će predstaviti učitelj voditelj. Vrijeme trajanja pojedine prezentacije biti će 15 minuta po agenciji.

 

Sastanak je završio u 18:45 sati.

 

Zapisničar:                                                                                    Predsjednik Povjerenstva:

Jelena Paunović Štifanić, mag.mus                                           Denis Mikulić, prof.

 

 

 Klasa: 602-01/23-09/1

 Urbroj: 2163-4-9-23-1

  Labin, 20.01.2023. godine

 

O D L U K A

o izboru najpovoljnijeg ponuditelja

 

Za organizaciju i provedbu trodnevne Škole u prirodi učenika 4. razreda – školske godine 2022./2023.na roditeljskom sastanku održanom dana 17.01. 2023. godine predstavljene su ponude slijedećih agencija:

  1. Target Ex Novo, Travel Agency iz Rovinja
  2. Danijel travel d.o.o., iz Pazina
  3. Zeatours iz Pule   

Na osnovi ponuđenog paket - aranžmana, kao najpovoljnija je utvrđena ponuda putničke agencije Zeatours iz Pule.

 

Predsjednica Povjerenstva:  

Martina Augustinović, mag. prim. obrazov.

 

Ravnatelj škole:

Edi Juričić, prof.                                                                     

 

 

Zapisnik 3. roditeljskog sastanka održanog 17. siječnja 2023. u 17.00 sati

Na sastanku je bilo prisutno 37 roditelja.

Razrednice 4.a, 4.b i 4. razreda PŠ Rabac održale su zajednički roditeljski sastanak sa sljedećim dnevnim redom:

1. Prezentacija ponuda – predstavnici odabranih agencija
2. Glasanje – odabir najpovoljnije ponude
3. Donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude

Ad1)  Sukladno člancima 12., 13. i 14. Pravilniku o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (NN 87/13., 81/15., 53/21), Osnovna škola Matije Vlačića Labin objavila je javni poziv za organizaciju trodnevne Škole u prirodi 5.12.2022. g., na web stranicama Škole za 3 dana i 2 noćenja, od 3. do 5. travnja 2023. godine za 44 učenika i 4 pratitelja, čiji je cilj posjetiti Trakošćan, Varaždin, Krapinu, Mariju Bistricu te Oroslavje i Čazmu. Ponude trebaju uključivati ulaznice za navedeno uz pratitelja putovanja te prehranu na bazi polupansiona i 3 ručka. Prijevoz bi trebao udovoljavati zakonskim propisima za prijevoz učenika.

Rok dostave ponuda je bio do 15.12.2022.  Javno otvaranje ponuda održano je 21.12.2022. u 12 h. Na objavljeni javni poziv pristigle su 3 ponude sljedećih turističkih agencija:

  1. Target Ex Novo, Alibi, Travel Agency, iz Rovinja
  2. Danijel travel d.o.o., iz Pazina
  3. Zeatours, iz Pule

Nakon razmatranja svih ponuda, Povjerenstvo izabire kao zadovoljavajuće sve tri ponude.

Roditeljskom sastanku odazvali su se predstavnici svih triju agencija te izložili planove putovanja.

 

Ad2) Roditelji su glasali za predstavljene ponude i uz najveći broj glasova (24) odabrana je ponuda agencije Zeatours.

 

Ad3) Jednoglasno je donesena Odluka o odabiru najpovoljnije ponude za organizaciju Škole u prirodi učenika četvrtih razreda: Zeatours iz Pule.

 

Sastanak je završio u 18 sati.

                                                                                                                                                                                            Predsjednica Povjerenstva:

                                                                                                                                                                                            Martina Augustinović

 

 

 

Temeljem Pravilnika o izvođenju, izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (Narodne novine, broj 67/14, 81/15 i 53/21), a radi realizacije aktivnosti planiranih  Godišnjim planom i programom rada za šk. god. 2022./2023. i Školskim kurikulumom za šk. god. 2022./2023., Osnovna škola Matije Vlačića Labin objavljuje

JAVNI POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE UČENIKA

 8. RAZREDA (8.A i 8.B.)

Ponudu na javni poziv može dostaviti turistička agencija, odnosno druga fizička ili pravna osoba koja za takve uvjete ispunjava uvjete određene propisima koji uređuju pružanje usluga u turizmu ili posebnim propisima. 

Na javni poziv ne može se javiti ponuditelj koji je radnik školske ustanove koja objavljuje poziv ili član njegove uže obitelji ili kod kojeg je za turističkog pratitelja ili vodiča angažiran djelatnik školske ustanove koja objavljuje poziv. 

Rok za dostavu ponuda: od dana 16.01. – 26.01. 2023. godine do 15,00 sati .

Ponude se mogu poslati poštom na adresu:

Osnovna škola  Matije Vlačića Labin

Zelenice 4, 52220 Labin 

Ponuditelj je obavezan dostaviti ponude do navedenog roka, u zatvorenoj omotnici s naznakom »Javni poziv – ne otvaraj« i brojem ponude. Ponuditelj se može javiti za realizaciju jedne ili više odnosno svih traženih ponuda školske ustanove s brojem ponude na obrascu.

Ako na javni poziv za dostavu ponuda u propisanom roku pristigne samo jedna ponuda koja ispunjava propisane uvjete  ista će se razmatrati.

Ponude pristigle nakon roka navedenog u javnome pozivu neće se razmatrati.

Ako na javni poziv ne pristigne ni jedna ponuda koje ispunjava uvjete ili Povjerenstvo nije odabralo ni jednu ponudu, poziv se ponavlja najkasnije dva mjeseca prije predviđene realizacije višednevne izvanučioničke nastave ili u roku koje odredi Povjerenstvo.

Rok za dostavu ponuda je najmanje osam (8) radnih dana od dana objave poziva, a otvaranje ponuda provodi se najranije tri (3) radna dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.

 

Priloženi dokumenti:
Obrazac poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave

 

Klasa: 602-01/23-09/1

Urbroj: 2163-4-9-23-1

Labin, 16.01.2023. godine

 

                                                                                                                                             Ravnatelj škole:

                                                                                                                                             Edi Juričić, prof.

OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE

 

Broj poziva

 001/2023

 

1.

Podaci o školi:

Upisati tražene podatke:

 

Naziv škole:

 OŠ Matije Vlačića Labin

 

Adresa:

 Zelenice 4

 

Mjesto:

 52220, Labin

 

E-adresa na koju se dostavlja poziv:

 

2.

Korisnici usluge su učenici:

 8.

razreda

3.

Tip putovanja:

Uz planirano upisati broj dana i noćenja:

 

a)

Škola u prirodi

dana

noćenja

 

b)

Višednevna terenska nastava

dana

noćenja

 

c)

Školska ekskurzija

3 dana

2 noćenja

 

d)

Posjet

dana

noćenja

4.

Odredište

Upisati područje, ime/imena države/država:

 

a)

Područje u Republici Hrvatskoj

 Srednja i južna Dalmacija

 

b)

Država/e u inozemstvu

 

5.

Planirano vrijeme realizacije

(predložiti u okvirnom terminu od dva tjedna):

 Od 31.

 05.

 02.

 06.

 2023.

Datum

Mjesec

Datum

Mjesec

Godina

6.

Broj sudionika:

Upisati broj: 48 +/ - 4  učenika

 

a)

Predviđeni broj učenika

 

s mogućnošću odstupanja za četiri učenika

 

b)

Predviđeni broj učitelja

 3/4

 

c)

Očekivani broj gratis ponuda za učenike

 2

7.

Plan puta:

Upisati traženo:

 

Mjesto polaska

 Labin

 

Imena mjesta (gradova i/ili naselja) koja se posjećuju:

 Zadar, Šibenik, Trogir, Split, Hvar

8.

Vrsta prijevoza:

Traženo označiti s X ili dopisati kombinacije:

 

a)

Autobus koji udovoljava zakonskim propisima za prijevoz učenika

 X

 

b)

Vlak

 

 

c)

Brod

 

 

d)

Zrakoplov

 

 

e)

Kombinirani prijevoz

 

9.

Smještaj i prehrana:

Označiti s X ili dopisati traženo:

 

a)

Hostel

 

 

b)

Hotel, ako je moguće:

X

 

bliže centru grada

 Solaris Šibenik, Andrija

 

izvan grada s mogućnošću korištenja javnog prijevoza

(Ime grada/gradova)

 

nije bitna udaljenost od grada

(Ime grada/gradova)

 

c)

Pansion

 

 

d)

Prehrana na bazi polupansiona

 

 

e)

Prehrana na bazi punoga pansiona

  X ( doručak i večera u hotelu a ručkovi na terenu u gradovima)

 

f)

Drugi zahtjevi vezano uz smještaj i/ili prehranu (npr. za učenike s teškoćama, zdravstvenim problemima ili posebnom prehranom i sl.)

 3 ručka na terenu

 2 disco večeri za učenike uz DJ-a

 Posjet Pelješkom mostu

10.

U cijenu ponude uračunati:

Upisati traženo s imenima svakog muzeja, nacionalnog parka ili parka prirode, dvorca, grada, radionice i sl.:

 

a)

Ulaznice za

 NP Krka, Sokolarski centar, Stadion Poljud, Hvar (brod)

 

b)

Sudjelovanje u radionicama

 

 

c)

Turističkog vodiča za razgled grada

X   -    sva navedena odredišta

11.

U cijenu uključiti i stavke putnog osiguranja od:

Traženo označiti s X ili dopisati (za br. 12):

 

a)

posljedica nesretnoga slučaja i bolesti na putovanju u inozemstvu

 X

 

b)

zdravstvenog osiguranja za vrijeme puta i boravka u inozemstvu

 

 

c)

otkaza putovanja

 X

 

d)

troškova pomoći povratka u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti

 X

 

e)

oštećenja i gubitka prtljage

 

12. Dostava ponuda:

Rok dostave ponuda je

16.01. – 26.01.2023.     do 15 sati.

Razmatranje ponuda održat će se u školi dana 

 3.02.2023.

u 17 sati

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Prije potpisivanja ugovora za ponudu odabrani davatelj usluga dužan je dostaviti ili dati školi na uvid:

a) dokaz o registraciji (preslika izvatka iz sudskog ili obrtnog registra) iz kojeg je razvidno da je davatelj usluga registriran za obavljanje djelatnosti turističke agencije,

b) dokaz o registraciji turističke agencije sukladno posebnom propisu kojim je uređeno pružanje usluga u turizmu (preslika rješenja nadležnog ureda državne uprave o ispunjavanju propisanih uvjeta za pružanje usluga turističke agencije – organiziranje paket-aranžmana, sklapanje ugovora i provedba ugovora o paket-aranžmanu, organizaciji izleta, sklapanje i provedba ugovora o izletu ili uvid u popis turističkih agencija koje na svojim mrežnim stranicama objavljuje ministarstvo nadležno za turizam).

2. Mjesec dana prije realizacije ugovora odabrani davatelj usluga dužan je dostaviti ili dati školi na uvid:

a) dokaz o osiguranju jamčevine za slučaj nesolventnosti (za višednevnu ekskurziju ili višednevnu terensku nastavu),

b) dokaz o osiguranju od odgovornosti za štetu koju turistička agencija prouzroči neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza iz paket-aranžmana (preslika polica).

3. U slučaju da se poziv objavljuje sukladno čl. 13. st. 12. Pravilnika, dokaz iz točke 2. dostavlja se sedam (7) dana prije realizacije ugovora.

Napomena:

1) Pristigle ponude trebaju sadržavati i u cijenu uključivati:

a) prijevoz sudionika isključivo prijevoznim sredstvima koji udovoljavaju propisima,

b) osiguranje odgovornosti i jamčevine.

2) Ponude trebaju biti:

a) u skladu s posebnim propisima kojima se uređuje pružanje usluga u turizmu i obavljanje ugostiteljske djelatnosti ili sukladno posebnim propisima,

b) razrađene prema traženim točkama i s iskazanom ukupnom cijenom za pojedinog učenika.

3) U obzir će se uzimati ponude zaprimljene poštom na školsku ustanovu do navedenoga roka (dana i sata), odnosno e-poštom ako se postupak provodi sukladno čl. 13. st. 13. ovoga Pravilnika.

4) Školska ustanova ne smije mijenjati sadržaj obrasca poziva, već samo popunjavati prazne rubrike te ne smije upisati naziv objekta u kojemu se pružaju usluge smještaja sukladno posebnome propisu kojim se uređuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti (npr. hotela, hostela i dr.).

5) Potencijalni davatelj usluga ne može dopisivati i nuditi dodatne pogodnosti.

 

 

Labin, 21.12.2022. godine

ZAPISNIK SASTANKA POVJERENSTVA ZA PROVEDBU JAVNOG POZIVA I IZBOR NAJPOVOLJNIJIH PONUDA ODRŽANOG 21.12.2022.U 12 SATI U PROSTORIJAMA ŠKOLE

 

Nazočni članovi Povjerenstva:

  1. Elide Živić, pedagoginja škole
  2. Nevija Golja, razrednica 4.a razreda
  3. Martina Augustinović –  razrednica 4.b razreda
  4. Dilana Dagostin Mohorović – razrednica 4.razreda PŠ Rabac
  5. Patricija Blašković –predstavnica roditelja 4.a razreda
  6. Svjetlana Čekada – predstavnica roditelja 4.b razreda
  7. Igor Dundara – predstavnik roditelja učenika 4.razreda PŠ Rabac

 

Sastanak predvodi predsjednica Povjerenstva, Martina Augustinović koja predlaže dnevni red koji je jednoglasno usvojen.

Dnevni red:

  1. Otvaranje pristiglih ponuda za Školu u prirodi za učenike četvrtih (4) razreda te razmatranje istih
  2. Izbor najpovoljnijih ponuda koje će biti predstavljene roditeljima

 

Ad.1.

Sukladno člancima 12., 13. i 14. Pravilniku o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (NN 87/13., 81/15., 53/21), Osnovna škola Matije Vlačića Labin objavila je javni poziv za organizaciju Škole u prirodi 28.03.2022.g., na web stranicama Škole za 3 dana i 2 noćenja, od 3 - 5.travnja 2023. godine za 44 učenika i 4 pratitelja, čiji je cilj posjetiti gradove Čazma, Terme jezerčica, Marija Bistrica, Trakošćan, Varaždin, Krapina, Oroslavje sa svim njihovim ljepotama i kulturnim znamenitostima te ulaznice za navedeno uz pratitelja putovanja te prehranu na bazi 2polupansiona i 3 ručka. Prijevoz bi trebao udovoljavati zakonskim propisima za prijevoz učenika.

Rok dostava ponuda je bio 8 dana od objave poziva, tj. do 15.12.2022. Na objavljeni javni poziv pristigle su 3 ponude sljedećih turističkih agencija:

  1. Ex Novo d.o.o., Rovinj; Alibi, Centar za turističke, kulturne i sportske inicijative, Umag
  2. Zeatours, Pula
  3. Danijel travel d.o.o., iz Pazina

Predsjednica Povjerenstva otvarala je ponude redoslijedom pristizanja te pažljivo iščitavala ponuđeno uspoređujući sa traženim iz javnog poziva.

 

Ad.2.

Nakon razmatranja svih ponuda, Povjerenstvo izabire kao zadovoljavajuće sve tri ponude: Ex Novo d.o.o., Rovinj; Alibi, Centar za turističke, kulturne i sportske inicijative, Umag, Zeatours, Pula, Danijel travel d.o.o., iz Pazina

koje će biti predstavljene roditeljima učenika za koje se organizira 3 - dnevna Škola u prirodi. Na roditeljskom sastanku roditelja učenika 4. razreda koji je zakazan za 17.1.2023. godine u 17 sati odabrani potencijalni davatelji usluga prezentirati će ponude i to isključivo prema podacima traženim i dostavljenim u ponudi. U slučaju da se potencijalni davatelj ne može odazvati pozivu, ponudu će predstaviti učitelj voditelj. Vrijeme trajanja pojedine prezentacije biti će 15 minuta po agenciji.

 

Sastanak je završio u 13 sati.

 

Zapisničarka:                                                        Predsjednica Povjerenstva:

Elide Živić                                                                  Martina Augustinović

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Javni poziv za dostavu ponuda za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave učenika 4. razreda

Autor: Administrator , 5. 12. 2022.

 

Republika Hrvatska

Istarska županija

Osnovna škola Matije Vlačića Labin

Zelenice 4, Labin 52220 Tel: 052/855-488; 854-328

e-mail: ured@os-mvlacica-labin.skole.hr

 

Temeljem Pravilnika o izvođenju, izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (Narodne novine, broj 67/14, 81/15 i 53/21), a radi realizacije aktivnosti planiranih  Godišnjim planom i programom rada za šk. god. 2022./2023. i Školskim kurikulumom za šk. god. 2022./2023., Osnovna škola Matije Vlačića Labin objavljuje

 

JAVNI POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE UČENIKA

 4. RAZREDA (4.A, 4.B, 4.R PŠ Rabac)

 

Ponudu na javni poziv može dostaviti turistička agencija, odnosno druga fizička ili pravna osoba koja za takve uvjete ispunjava uvjete određene propisima koji uređuju pružanje usluga u turizmu ili posebnim propisima. 

Na javni poziv ne može se javiti ponuditelj koji je radnik školske ustanove koja objavljuje poziv ili član njegove uže obitelji ili kod kojeg je za turističkog pratitelja ili vodiča angažiran djelatnik školske ustanove koja objavljuje poziv. 

Rok za dostavu ponuda: od dana 05.12. – 15. 12. 2022. godine do 15,00 sati .

Ponude se mogu poslati poštom na adresu:

Osnovna škola  Matije Vlačića Labin

Zelenice 4, 52220 Labin 

Ponuditelj je obavezan dostaviti ponude do navedenog roka, u zatvorenoj omotnici s naznakom »Javni poziv – ne otvaraj« i brojem ponude. Ponuditelj se može javiti za realizaciju jedne ili više odnosno svih traženih ponuda školske ustanove s brojem ponude na obrascu.

Ako na javni poziv za dostavu ponuda u propisanom roku pristigne samo jedna ponuda koja ispunjava propisane uvjete  ista će se razmatrati.

Ponude pristigle nakon roka navedenog u javnome pozivu neće se razmatrati.

Ako na javni poziv ne pristigne ni jedna ponuda koje ispunjava uvjete ili Povjerenstvo nije odabralo ni jednu ponudu, poziv se ponavlja najkasnije dva mjeseca prije predviđene realizacije višednevne izvanučioničke nastave ili u roku koje odredi Povjerenstvo.

Rok za dostavu ponuda je najmanje osam (8) radnih dana od dana objave poziva, a otvaranje ponuda provodi se najranije tri (3) radna dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.

 

Priloženi dokumenti:
Obrazac poziva za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave

 

 

Klasa: 602-01/22-09/26

Urbroj: 2144-15-01-22-1

Labin, 05.12.2022. godine

 

Ravnatelj škole:

Edi Juričić, prof.

 

 

 

OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE

 

Broj poziva 2/2022

 

1. Podaci o školi: Upisati tražene podatke:

Naziv škole: OŠ Matije Vlačića Labin

Adresa: Zelenice 4

Mjesto: Labin 52220

E-adresa na koju se dostavlja poziv:

2. Korisnici usluge su učenici: 4. razreda

3. Tip putovanja: Uz planirano upisati broj dana i noćenja:

a) Škola u prirodi 3 dana 2 noćenja

b) Višednevna terenska nastava dana noćenja

c) Školska ekskurzija dana noćenja

d) Posjet dana noćenja

4. Odredište Upisati područje, ime/imena države/država:

a) Područje u Republici Hrvatskoj X

b) Država/e u inozemstvu

5. Planirano vrijeme realizacije (predložiti u okvirnom terminu od dva tjedna): Od 3. 4. Do 5. 4. 2023. Datum Mjesec Datum Mjesec Godina

6. Broj sudionika: Upisati broj:

a) Predviđeni broj učenika 44 s mogućnošću odstupanja za tri učenika

b) Predviđeni broj učitelja 4

c) Očekivani broj gratis ponuda za učenike 4

7. Plan puta: Upisati traženo:

Mjesto polaska Labin

Imena mjesta (gradova i/ili naselja) koja se posjećuju: Trakošćan, Krapina, Varaždin, Marija Bistrica, Oroslavje, Čazma

8. Vrsta prijevoza: Traženo označiti s X ili dopisati kombinacije:

a) Autobus koji udovoljava zakonskim propisima za prijevoz učenika X

b) Vlak

c) Brod

d) Zrakoplov

e) Kombinirani prijevoz

9. Smještaj i prehrana: Označiti s X ili dopisati traženo:

a) Hostel

b) Hotel, ako je moguće: ***/**** Terme Jezerčica / Tuheljske toplice

☐ bliže centru grada (Ime grada/gradova)

☐ izvan grada s mogućnošću korištenja javnog prijevoza (Ime grada/gradova)

☐ nije bitna udaljenost od grada (Ime grada/gradova)

c) Pansion

d) Prehrana na bazi polupansiona X

e) Prehrana na bazi punoga pansiona

f) Drugi zahtjevi vezano uz smještaj i/ili prehranu (npr. za učenike s teškoćama, zdravstvenim - 3 ručka (pri dolasku, boravku i odlasku – od kojih jedan Pizzeria Oro Goro) - animator u hotelu - smještaj učenika na istom katu u hotelu

problemima ili posebnom prehranom i sl.) - jedan ručak bez orašastih plodova - mogućnost obročnog plaćanja izleta, minimalno tri rate

10. U cijenu ponude uračunati: Upisati traženo s imenima svakog muzeja, nacionalnog parka ili parka prirode, dvorca, grada, radionice i sl.:

a) Ulaznice za Dvorac Trakošćan, Muzej krapinskih neandertalaca, Park znanosti, Uskrsna priča obitelji Salaj

b) Sudjelovanje u radionicama Licitarska radionica – Marija Bistrica

c) Turističkog vodiča za razgled grada Varaždin

11. U cijenu uključiti i stavke putnog osiguranja od: Traženo označiti s X ili dopisati (za br. 12):

a) posljedica nesretnoga slučaja i bolesti na putovanju u inozemstvu X

b) zdravstvenog osiguranja za vrijeme puta i boravka u inozemstvu

c) otkaza putovanja X

d) troškova pomoći povratka u mjesto polazišta u slučaju nesreće i bolesti

e) oštećenja i gubitka prtljage

12. Dostava ponuda:

Rok dostave ponuda je 15. 12. 2022. godine do 15 sati.

Razmatranje ponuda održat će se u školi dana 21.12.2022. u 12 sati

 

1. Prije potpisivanja ugovora za ponudu odabrani davatelj usluga dužan je dostaviti ili dati školi na uvid:

a) dokaz o registraciji (preslika izvatka iz sudskog ili obrtnog registra) iz kojeg je razvidno da je davatelj usluga registriran za obavljanje djelatnosti turističke agencije,

b) dokaz o registraciji turističke agencije sukladno posebnom propisu kojim je uređeno pružanje usluga u turizmu (preslika rješenja nadležnog ureda državne uprave o ispunjavanju propisanih uvjeta za pružanje usluga turističke agencije – organiziranje paket-aranžmana, sklapanje ugovora i provedba ugovora o paket-aranžmanu, organizaciji izleta, sklapanje i provedba ugovora o izletu ili uvid u popis turističkih agencija koje na svojim mrežnim stranicama objavljuje ministarstvo nadležno za turizam).

 

2. Mjesec dana prije realizacije ugovora odabrani davatelj usluga dužan je dostaviti ili dati školi na uvid:

a) dokaz o osiguranju jamčevine za slučaj nesolventnosti (za višednevnu ekskurziju ili višednevnu terensku nastavu),

b) dokaz o osiguranju od odgovornosti za štetu koju turistička agencija prouzroči neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza iz paket-aranžmana (preslika polica).

3. U slučaju da se poziv objavljuje sukladno čl. 13. st. 12. Pravilnika, dokaz iz točke 2. dostavlja se sedam (7) dana prije realizacije ugovora.

 

Napomena:

1) Pristigle ponude trebaju sadržavati i u cijenu uključivati:

a) prijevoz sudionika isključivo prijevoznim sredstvima koji udovoljavaju propisima,

b) osiguranje odgovornosti i jamčevine.

2) Ponude trebaju biti:

a) u skladu s posebnim propisima kojima se uređuje pružanje usluga u turizmu i obavljanje ugostiteljske djelatnosti ili sukladno posebnim propisima,

b) razrađene prema traženim točkama i s iskazanom ukupnom cijenom za pojedinog učenika.

3) U obzir će se uzimati ponude zaprimljene poštom na školsku ustanovu do navedenoga roka (dana i sata), odnosno e-poštom ako se postupak provodi sukladno čl. 13. st. 13. ovoga Pravilnika.

4) Školska ustanova ne smije mijenjati sadržaj obrasca poziva, već samo popunjavati prazne rubrike te ne smije upisati naziv objekta u kojemu se pružaju usluge smještaja sukladno posebnome propisu kojim se uređuje obavljanje ugostiteljske djelatnosti (npr. hotela, hostela i dr.).

5) Potencijalni davatelj usluga ne može dopisivati i nuditi dodatne pogodnosti.

 

 

 

 


Osnovna škola Matije Vlačića Labin