OS Nikole Hribara - Velika Gorica

Kultura
Posjet Inerliberu PDF Ispis

interliber

diploma Mladi knjižničari i Čitateljski klub u pratnji knjižničarki Monike Žažar i Željke Markus-Greč te učenici dodatne nastave Hrvatskog jezika i polaznici izvannastavne aktivnosti Mali prijatelji glagoljice, sa svojim profesoricama Ivanom Đaković i Irenom Lacković, posjetili su Interliber. Osim druženja s knjigama učenici su se natjecali i u kvizu Sto posto pismeni. Predstavnici naše škole Filip Grdenić, 5. e, Karlo Goršeta, 7. f, Lovro Karas, 7. g, Dora Lacković 7. f te Lena Miletić, 7. f osvojili su srebrenu medalju. U kvizu je sudjelovalo dvadeset osnovnoškolskih timova. Hribarovci su se borili za zlatnu medalju, ali im je za dlaku izmaknula jer su mislili da se Kornatsko otočje sastoji od 180 otoka, a ne od 140. Čestitamo našim natjecateljima na pokazanom znanju i osvojenoj medalji!

 
Završna svečanost Nacionalnog kviza za poticanje čitanja PDF Ispis

Članovi Malog čitateljskog kluba 1. smjene i članice Velikog čitateljskog kluba 2. smjene, prisustvovali su Završnoj svečanosti Nacionalnog kviza za poticanje čitanja. Ove godine čitale su se knjige „Menažerija“ Ivane Brlić-Mažuranić i Vendi Vernić, „Tminice“ Igora Rajkija i Klasje Habjan i „Gdje se skriva Vedran?“ Ive Bezinović Haydon i Hane Tintor te rješavao kviz o njima. Iz naše škole kao predstavnica, slučajnim odabirom, izabrana je Natali Osmanagić iz 5. f razreda. Nažalost nije izvučena za jednu od nagrada na samoj svečanosti, ali će je naša škola svakako nagraditi. U sklopu programa koji je prethodio izvlačenju nagrada učenici su uživali u bajkama koje je pripovjedila Srebrenka Peregrin te recenzijama djece koja su pročitala navedene knjige. Na svečanosti su prisustvovali i neki od autora spomenutih knjiga. Usput smo pogledali i izložbu „Dragi Lastane“ povodom 70. obljetnice izlaženja Modre laste, koja je postavljena u holu Nacionalne i sveučilišne knjižnice. Na kraju smo prošetali i uz fontane ispred knjižnice.

Veselimo se kvizu i sljedeće godine!

 
Naša prva slikovnica "Djevojčice, dječače znaj, Turopolje je tvoj zavičaj!" PDF Ispis

Od ideje do realizacije naše slikovnice prošlo je nekoliko godina. Sretne smo što su nam Grad Velika Gorica i POU Velika Gorica dali podršku te smo uspjele ideje pretvoriti u djela. Hvala im na tome. Naša slikovnica napisana je u obliku jednostavnih stihova u koje su utkani sadržaji zavičajne tematike kako bi djeca, na njima prihvatljiv način, spoznala zanimljivosti o svom zavičaju s ciljem očuvanja zavičajnog identiteta i kulture baštine kraja u kojem žive. Upoznati svoj zavičaj znači upoznati njegovu prošlost i sadašnjost i brinuti se o njegovoj budućnosti. Slikovnica nudi učenicima tekstualni i vizualni doživljaj zavičaja, a učiteljima sadržaje koje mogu integrirati i u ostale nastavne predmete. Ilustracije naše slikovnice bogate su bojama, likovima, oblicima i detaljima koji djecu potiču na likovno stvaralaštvo.

Zavičajna nastava, očuvanje kulturne baštine, isticanje posebnosti svoga zavičaja cilj je svakog učitelja koji kod svojih učenika i njihovih roditelja želi razviti ljubav prema kraju u kojem žive, neovisno o tome jesu li u njemu rođeni ili ne. Kao rođene Turopoljke ponosne smo na naše djelo!

autorica teksta Ksenija Petrlin-Jurić i ilustratorica Marija Lovrić Rajačić

 
Željka Horvat-Vukelja oduševila prvašiće i drugašiće PDF Ispis

Za učenike prvih i drugih razreda naše škole 22., 23. i 24.svibnja u školskoj knjižnici i sportskoj dvorani PŠ Gradići održan je susret s književnicom Željkom Horvat-Vukeljom. Svojim slikovnicama, kratkim pričama, slikopričama i igrokazima uveseljava i podučava djecu, a njezina poznata djela su: „Balončica“, „Panjoglav“, „Leteći glasovir“, „Zelene slikopriče“, „Pijanistica“, „Zdenko Slovojed“, „Tajna nestalih igračaka“, „Žinko u školi“, „Pričom do glazbe“ te „Petra uči plivati“, „Hrabrica“ i „Slikopriče“ koje su uvrštene i u lektiru. Dok su učenici ulazili u knjižnicu, književnica ih je dočekala svirajući klavir. Učenici su s velikim entuzijazmom čitali jednu slikopriču, zatim je književnica podijelila s učenicima na koji način dolazi do ideja za slikopriče i što je sve potrebno napraviti kako bi nastala jedna slikopriča. Važnu ulogu imala je i njezina pratnja „gospođa torba“ iz koje je vadila razna glazbala i na simpatičan ih način predstavila svojoj mladoj publici. Učenike je posebno obradovalo sudjelovanje u kreiranju priče u kojoj su pjevali, svirali imaginarne bubnjeve, gitaru, naučili i demonstrirali kako se izvodi pljesak za gluhonijeme osobe, zaigrali rebus… Nakon zabavnog, ali i poučnog te interaktivnog gostovanja naši su učenici za znanje, sudjelovanje i izvrsno vladanje od naše književnice zaradili čistu peticu.

Josipa Radočaj, mag. bibl.

 
Petaši i šestaši u Maloj sceni PDF Ispis

Mala scena

Mala scena (1) Dana 22. svibnja peti i šesti razredi 1. smjene, u pratnji razrednica, profesorica i asistentica, uputili su se u zagrebačko kazalište Mala scena na predstavu Aut. Kazalište smo ispunili sve do posljednjega mjesta i sa zanimanjem smo pratili priču o Mateju, dječaku koji ima poremećaj iz spektra autizma, a glumi ga Matej, dječak koji zaista ima poremećaj iz spektra autizma. Policajac je tijekom istrage naše učenike čak i priveo na pozornicu te su imali priliku na jedinstven način sudjelovati u predstavi. Jan, Ines i Petar odlično su se snašli!

Predstava nas je nasmijala i zabavila, ali i potaknula na razmišljanje jer predstavlja odličan spoj stvarnosti i kazališne umjetnosti. Matej nas je oduševio svojom iskrenošću i neposrednošću te nas podsjetio da je u životu vrlo važno biti dobra srca. Od drugih i drugačijih puno toga možemo naučiti jer, kako sama predstava kaže: „Ako stavite Nintendo igricu u Playstation, on ju neće očitati, ali to ne znači da je pokvaren, zar ne?“

Antonija Vađić Žilić, prof.

 
<< Početak < « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » > Kraj >>

Stranica 1 od 48

Erasmus+ Facebook

Erasmus+ partner

erasmus (1).jpg

Slučajna slika

slucajna6.jpg

Anketa

Internet najradije koristim za?
 

Pročitajte još i ovo!

KnjižnicaO projektu „Slušamo i ilustriramo Pinokija“

Srijeda, 16 Ožujak 2022

article thumbnailProjekt školske knjižnice „Slušamo i ilustriramo Pinokija“ započet je na inicijativu knjižničarke Monike Meštrović s ciljem poticanja čitanja „debelih“ lektira i razvoja čitalačkih...
... pročitaj cijeli tekst...