2023-11-24 09:30:36 PRIRODA I BIOLOGIJA ( Istraživačko učenje kroz pokuse i mikroskopiranje) Učenička prirodna znatiželja može biti veliki motivator za dodatnim učenjem. Tako učenici uz dodatnu pomoć rado sudjeluju u istraživačkom učenju i mikroskopiranju. U grupi je uvijek lakše, ali ima i onih koji su dovoljno znatiželjni da se samostalno odluče istražiti i uvidjeti kako na jednostavan način možemo gradivo povezati sa svim onim što nas okružuje Radom u grupi se razvija suradnja, pa tako osim učenja djeca razvijaju svakako i svoje socijalne vještine. Zajednički surađuju, dogovaraju se, dolaze do zaključaka i što je najvažnije kroz zabavu usvoje znanje. Voda kao život - kroz cijelu priču povest će nas peti razred sa svojim istraživačkim učenjem. Istražili su „Je li površinska napetost uvijek jednaka?“, „Što to pluta, a što tone?“ , „O čemu ovisi gustoća vode?“ i „Očemu ovisi prozirnost vode?“. I za kraj su imali najteži zadatak, samostalno ocijeniti svoj rad u grupi, ali i rad ostalih prijatelja svoje grupe. Pojedini učenici sedmih razreda su se pitali „Hrane li se sva živa bića?“ imali su priliku mikroskopirati odnosno pogledati plijesni i razmisliti zašto se plijesni nalaze na namirnicama živoga podrijetla. |
Osnovna škola Nikole Tesle Gračac |