2022-04-08 12:26:47

PROJEKT 6. RAZREDA IZ MATEMATIKE– ANALIZA PODATAKA

Na kreativan i zabavan  način učenici šestih razreda  ovaj   tjedan  prezentirali su što su naučili iz dijela matematike koju nazivamo statistika. Imali su zadatak prikupiti, analizirati i prikazati  podatke. 

Detaljnije o tome što su prikupljali i analizirali, kao i njihove uratke pročitajte i pogledajte klikom na Opširnije...

Učenici 6.a imali su zadatak pronaći i obraditi podatke o količini c vitamina i količini  šećera u voću i povrću. S obzirom da se radilo o voću i povrću učenici su odabrali omiljeno voće i povrće i napravili kolače pa su proslavili i 100-ti sat matematike. Učenici su prezentirali svoje radove i svi smo nešto novo naučili o voću i povrću (npr. jagoda ima više c vitamina od limuna, camu camu je  voće sa najviše c vitamina i raste u amazonskim šumama,  jagoda ima manje šećera od jabuke…).

Učenici 6.c i 6.d imali su zadatak obraditi količine sunčanih dana i padalina. Učenici su odabrali grad u Hrvatskoj za koji su proučavali podatke, samostalno su analizirali podatke prikazane na dijagramima DHMZ-a, prikazali su i prezentirali prikupljene podatke. Učenici su, također, usporedili podatke za listopad za odabrano mjesto u posljednjih 5 godina i došli do zaključka da je cijela Hrvatska postala toplija, posebice zapadna, a istočna i sjeverna Hrvatska kišnija. Nadalje su zaključili da je u nizinskoj Hrvatskoj veći udio padalina u toplom dijelu godine (travanj – rujan), dok je u primorskoj i gorskoj Hrvatskoj glavnina padalina u hladnijem dijelu godine (listopad – ožujak). Osunčavanje je najduže na obalnom području, a najkraće u Gorskoj Hrvatskoj.


Osnovna škola "Petar Berislavić" Trogir