Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Učenici 4. razreda uvjerili su se da lektira ne mora uvijek biti dosadna i naporna. Na satu hrvatskoga jezika predstavili su pročitanu lektiru Duh u močvari, Ante Gardaša na sasvim drugačiji način kao lektiru u papirnatoj vrećici. Nakon pročitane lektire učenici su trebali donijeti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na stražnjoj strani su napisali kratki sadržaj, mišljenje o djelu te likove i njihove osobine.
Najzanimljiviji dio krio se upravo u sadržaju papirnate vrećice. Tijekom predstavljanja lektire učenici su iz vrećica izvlačili predmete objašnjavajući zašto su baš oni zaslužili svoje mjesto u njihovoj priči, a imaju veze s pročitanim romanom. U vrećicama se tako moglo pronaći svašta, od medalja, čahura, kabanica, kukuruza, eteričnog ulja eukaliptusa, ptičjeg perja, šešira, dugmadi, svjetiljki, lokota pa sve do ukusnih palačinki. Osim same znatiželje ovakav način interpretacije lektire u učenicima je pobudio maštu, upornost, inovativnost i ljubav prema čitanju te su ujedno vježbali svoj javni nastup i jezično izražavanje.
Kako su izgledale njihove papirnate vrećice i što se sve u njima nalazilo pogledajte na fotografijama snimljenim na satu.