2016-02-25 07:45:00

Dan Igre u Knjižnici za djecu s oštećenjem vida

Igra je prema Duran nespecijalizirana, neizdiferencirana, vrlo složena, nejednoznačna, multifunkcionalna spontana slobodna aktivnost u kojoj dijete istražuje. Školske obveze i usvajanje novoga gradiva katkad ne ostavljaju prostora za igru kao spontanu aktivnost. Zvono koje označava kraj malog odmora uvijek tako brzo dođe, reći će svaki učenik željan još malo vremena za igru. Baš to vrijeme samo za igru omogućili smo učenicima nižih razreda Osnovne škole Pećine u prostoru naše Knjižnice. Učenici našu Knjižnicu poznaju jer je ona mjesto na kojem su često sudjelovali u raznim radionicama. Različite aktivnosti pravi su način educiranja i senzibiliziranja učenika za potrebe djece s oštećenjem vida, ali ostale djece s teškoćama u razvoju. U takvim aktivnostima učenici uvijek sudjeluju sa zanimanjem jer riječ je o sadržajima koji djecu na interaktivan način uvode u temu o kojoj uče na drugačiji način. Spontano i nenametljivo učenici usvajaju nove spoznaje koje su ujedno prilika i za suptilno senzibiliziranje učenika za potrebe drugih iz njihove okoline. Ono što uvijek nedostaje jest to malo vremena za igru s brojnim igračkama u Knjižnici što tako potiču znatiželju. Kako bi zadovoljili tu dječju znatiželju, odlučili smo organizirati Dan igre u Knjižnici za djecu s oštećenjem vida. 

   

Razne igračke djecu su dočekale već u hodniku ispred Knjižnice. Pozornost je mamila multisenzorna kocka i zidna gusjenica sa zanimljivim aktivnostima za  male ručice. Ulaskom u Knjižnicu djeca su ušla u svijet igre u kojem su ih čekale konstruktivne igračke poput različitih kocaka, opeka, drvenih formi za gradnju dvoraca, zidova, garaža iz dječje mašte. Mnogobrojni  instrumenti poput bubnjeva, zvončića, triangla i kastanjeta dozivali su djecu da ih povedu u glazbenu čaroliju. Škarice, lijepilo, bojice boje svih vrsta dozivale su djecu iz kreativnoga kutka. Vojska drvenih igračaka predvođena umetaljkama, slagalicama, mozgalicama  zaposlila je dječje ručice i pametne glavice. Brajeve točkice iz slikovnica i knjiga pobuđivale su mnoštvo malih pitanja kako čitati prstićima.

Društvene igre, lopte zvučne, male, velike, šarene  stvarale su ozračje u kojem su dječji smijeh i cika krasili ovaj prekrasan dan. Boljeg načina da se djecu igrom uputi u jedan pomalo drugačiji svijet u kojem dodir prstića vodi u svijet mašte zaista nema.


Osnovna škola Pećine Rijeka