2021-02-23 13:22:24

100. DAN ŠKOLE

100. DAN ŠKOLE

Obilježili su učenici i učitelji RN.

AKTIVNOSTI III. razreda

-izradili smo od papira u boji 100 srca

-sakupili smo 100 plastičnih boca (međupredmetna tema Održivi razvoj)

-od plastičnih čepova izradili smo broj 100 (čepove sakupljamo za Udrugu oboljenih od limfoma (u suradnji s MUP-a)

-osmislila sam igru Zemljopisnom kartom do broja 100 (učenici su se natjecali u parovima tko će prije uz pomoć zemljopisne karte pronaći zadane pojmove (10 parova x 10 pojmova = 100)

-svoj lik ugradili smo u novčanicu od 100 kn i naveli zašto bi naš lik zaslužio biti na novčanici

SVE AKTIVNOSTI UČENIKA OD 1. DO IV. RAZREDA MOŽETE POGLEDATI U FOTO GALERIJI!

AKTIVNOSTI III. razreda možete vidjeti i na:

https://www.canva.com/design/DAEW80Gce8E/F6IXEk2mM8p3gXK-RQzpNg/view?utm_content=DAEW80Gce8E&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=homepage_design_menu

https://www.canva.com/design/DAEW8DgOAgA/dsa6QJpUi8L6FyNzTjHiFg/watch?utm_content=DAEW8DgOAgA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

AKTIVNOSTI 4. RAZREDA 

- izrezali smo krunu 100.dana pametniji, i 100 zastavica za 100. dan škole

-pronašlii smo sto riječi koje u sebi sadrže slog 100 te ih ispisali u tijelo stonoge, koristili digitalne alate-Wordart, aplikaciju Make me old....

-napisali vijesti 100. dana škole

-pjevali pjesmu 100.dan škole

-DA SAM JA NA NOVČANICI OD 100 KUNA-nacrtaj sebe na novčanicu od 100 kn i napiši zašto baš zaslužuješ biti na toj novčanici.

-TZK-poligon sa 10 radnih mjesta i 10 ponavljanja na svakom radnom mjestu: 10 puta preskočiti vijaču na mjestu, 10 puta voditi loptu na mjestu, 10 čučnjeva, 10 trbušnjaka, 10 pretklona, 10 puta gađati loptom u zid, 10 puta podizati nogu i pljesnuti dlanom, 10 puta bacati loptu u zrak i hvatati, penjati se na desetu prečku švedskih ljestava, visoko skakati u mjestu 10 puta

Naša Wakelet kolekcija: https://wke.lt/w/s/eruyA8

AKTIVNOSTI UČENIKA 1. I 3. RAZREDA U PŠ SATNICA

Na satu hrvatskog jezika učenici 1. razreda pisali su 100 riječi (10 riječi u 10 kategorija), te su se natjecali tko će pročitati više riječi u 100 sekundi.

Iz matematike su rješavali 100 zadataka (zbrajanje, oduzimanje i uspoređivanje brojeva do 10).

3. razred je na satu hrvatskog jezika krenuo u potragu za 100 riječi koje je učiteljica stavila u kutijice od kinder jaja i sakrila po čitavoj učionici. Nakon pronalaska riječi trebalo ih je razvrstati u 3 kategorije (imenice, glagoli, pridjevi). Na satu matematike su procjenjivali i mjerili što je dugačko 100 (centimetara, milimetara, koraka, ...) Zabavljali su se fotografirajući se aplikacijom koja im je dočarala kako će izgledati sa 100 godina što im je ujedno bila i uvodna aktivnost za sat likovne kulture gdje su ugljenom i kredom crtali svoj portret. Na kraju su dobili zaslužene diplome i zaključili da ih do kraja nastavne godine dijeli samo 75 dana.


Osnovna škola Petrijevci