Povodom toga u srijedu, 7. veljače 2024. godine učenici 3. razreda u školskoj su knjižnici jedni drugima čitali dječje zagonetke. Učenici su iz kutije izvlačili zagonetke, čitali ih naglas razrednim kolegama koji su pokušavali pogoditi rješenje. Tijekom jednog školskog sata učenici su pročitali 40 zagonetki pa su na kraju izračunali da im je ovaj školski sat u prosjeku trebala 1 minuta da pročitaju i riješe jednu zagonetku. Učenici 4. razreda Svjetski dan čitanja naglas obilježili su u okviru projekta ''Čitajmo zajedno - čitajmo naglas: zaboravljene knjige''. Maria, Sofija, Patrik, Teo, Dragana, Josipa i Magdalena čitali su svojim razrednim kolegama, učiteljici i knjižničarki 14. poglavlje romana ''Eko Eko'' kojeg ove godine obrađuju u okviru projekta. Nakon čitanja poglavlja, mali čitači su slušateljima postavljali pitanja kako bi provjerili jesu li ih razredne kolege i učiteljice pažljivo slušale.
Učenici su ostvarili cilj obilježavanja ove manifestacije: čitali su naglas i time razvijali svoje čitateljske navike, uvježbavali vještinu slušanja i koncentraciju, bogatili rječnik te logički razmišljali, a ujedno se i dobro zabavili.