2022-05-11 19:24:42

Mind blowing questions - Part III - Croatia

U sklopu Erasmus+ projekta Travel to the future with my waste učenici su imali zadatak pratiti mjesečnu potrošnju jednog energenta, odnosno, trebali su predvidjeti kolika je potrošnja u školi. Drugi dio zadatka bio je odabrati jednog učenika i njegovu obitelj te usporediti potrošnju tijekom dva mjeseca. Krajnji cilj bio je osvijestiti količinu potrošenog energenta i pronaći načine kako promjenom svakodnevnih postupaka možemo ostvariti veće ili manje uštede.

Tijekom veljače i ožujka učenici su pratili  potrošnju vode i plina, a kao treći dio ovoga zadatka, učenici 6. razreda pokušali su predvidjeti  potrošnju električne energije u školi tijekom travnja te usporedili potrošnju električne energije u ožujku i travnju u obitelji učenice Anđele Šumige. ​

Procjena potrošnje električne energije u školi učenika Matea Majcena bila je najbliža stvarnoj potrošnji pa je on bio pobjednik ovoga izazova i osvojio slatku nagradu. Obitelj Šumiga smanjila je potrošnju električne  energije u travnju u odnosu na ožujak, te i kroz ovaj zadatak potvrdila kako svaki pojedinac može vlastitim postupcima doprinijeti dobrobiti našega planeta Zemlje.


Osnovna škola Popovac