preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Preradovića Zadar

Login
 

ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA


PROJEKT STEM SCHOOL LABEL


ERASMUS + PORTAL

Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!

ERASMUS + 

Climate Change and STEM Education in Classrooms

2022. - 2024. 

 



Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800

Savjetodavna linija za djecu
116 111

Pozivi na oba broja su besplatni.


 

Popis udžbenika

Popis udžbenika

za školsku godinu 2022./2023.



===== >>    LINK POPIS

Brošura za roditelje

 



DRUGAŠI ► TREĆAŠI


ČETVRTAŠI ► PETAŠI


ŠESTAŠI ► SEDMAŠI


OSMAŠI

Zato što volimo Zadar

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 5. 2012.

Ukupno: 691979
Ovaj mjesec: 1127
Ovaj tjedan: 684
Danas: 2
Kada zvono zvoni

08.00 - 08.45

08.50 - 09.35

09.40 - 10.25

10.45 - 11.30

11.35 - 12.20

12.25 - 13.10

13.15 - 14.00


14.00 - 14.45

14.50 - 15.35

15.40 - 16.25

16.45 - 17.30

17.35 - 18.20

18.25 - 19.10

19.15 - 20.00

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt Schoolhoods
Autor: Anita Šimac, 29. 8. 2024.

Naša se škola uključila u novi međunarodni projekt Schoolhoods. Riječ je o europskom projektu financiranu iz programa URBACT IV, programa međuregionalne suradnje koji se financira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) unutar cilja Europske teritorijalne suradnje. Cilj je programa razmjena znanja i izgradnja kapaciteta europskih gradova i općina, ali i drugih partnera poput znanstvenih ustanova, koji izrađuju ili provode integrirane strategije i akcijske planove održivog urbanog razvoja.

Cilj projekta Schoolhoods je poboljšati sigurnost i mobilnost djece oko škola.

Nositelj projekta: Rethymno, Grčka

Partneri projekta dolaze iz sljedećih gradova: Brasov/ Rumunjska, Skawina/Poljska, Guía de Isora/ Kanarsko otočje, Turku/ Finska, Brno/ Češka i Parma/ Italija.

Vremenik projekta je 1. lipnja 2023. – 31. prosinca 2025. a projektni tim naše škole čine  Renata Cvetkoski, Anamarija Kovačević, Ivana Perić i Anita Šimac.


Projektu Schoolhoods primarni su zdravlje i sigurnost djece pri odabiru načina dolaska u školu. Naglasak je na radu s učenicima, roditeljima i učiteljima pri zajedničkom stvaranju rješenja koja će učenicima omogućiti da sami aktivno putuju u školu. Roditeljima se na taj način olakšava mogućnost odabira održivih načina svojih ostalih putovanja. Sudjelovanjem u ovom projektu nastojat će se učenicima poboljšati siguran pristup školi. U konačnici tako unaprijeđena „školska susjedstva“, stvorena za sigurno kretanje učenika, predstavljat će polaznu točku i za kratka putovanja građana ovisno o njihovim dnevnim obavezama. Grad Zadar će u okviru projekta Schoolhoods dodatno razvijati i unapređivati vlastita znanja o održivom planiranju i participativnim metodologijama prometnog planiranja i prometne politike za područja oko škola te će sudjelovati u razmjeni znanja i iskustava s drugim projektnim partnerima, kao osnovi za primjenu  dobrih rješenja i praksi u vlastitom okružju.

URBACT je program međuteritorijalne suradnje kojemu je cilj postizanje integriranog održivog urbanog razvoja stvaranjem mreža gradova koji razmjenjuju dobre prakse i ideje.   U 20-tak godina postojanja URBACT programa, više od 1000 gradova iskoristilo je europska sredstva za učenje i razmjenu znanja te poboljšanje vještina za bolje upravljanje gradom.

U sklopu URBACT-a postoje tri vrste mreža - mreže za planiranje, mreže za prijenos i mreže za prijenos inovacija - koje pokrivaju širok raspon urbanih tema.

URBACT pokreće promjene diljem Europe omogućujući suradnju i razmjenu ideja među gradovima unutar tematskih mreža izgradnjom vještina sudionika lokalne zajednice u osmišljavanju i provedbi integriranih i participativnih politika te razmjenom znanja i dobrih gradskih praksi. URBACT promiče integrirani razvoj kako bi podržao gradove u provedbi horizontalne i vertikalne integracije politike. Pozitivne promjene najbolje se mogu postići kada lokalne vlasti surađuju s različitim razinama upravljanja (regionalna, nacionalna, EU) – vertikalna integracija – i kada se suočavaju s izazovima i problemima na holistički način koji u isto vrijeme uzima u obzir ekološku, ekonomsku i društvenu dimenziju – horizontalna integracija. 

https://urbact.eu/networks/schoolhoods

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju