Poštovani roditelji, ovdje možete pronaći termine individualnih razgovora svih učitelja.
Raspored zvonjenja školskog zvona
Raspored dopunske i dodatne nastave:
Brošura - vodič kroz srednje škole
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Potaknuti iskustvima sa svog maturalnog putovanja u rujnu, učenici sedmog razreda dobili su zadatak pročitati roman „Maturalac“ Branke Primorac. Nakon čitanja, sudjelovali su u interdisciplinarnim satovima lektire gdje su kroz niz interaktivnih aktivnosti povezivali učenje, maštu i timski rad, istovremeno pokazujući znanje iz različitih predmeta poput hrvatskog jezika, geografije, informatike, matematike, likovne kulture i razvijajući vještine iz poduzetništva, organizacije i građanskog odgoja.
Jedna od ključnih aktivnosti bila je osmišljavanje novog plana putovanja za maturalac. Učenici su, podijeljeni u parove, imali zadatak kreirati itinerar zamišljenog putovanja. Samostalno su birali destinacije te predlagali zanimljiva mjesta i aktivnosti koje bi njihovi vršnjaci, potencijalni "kupci", mogli doživjeti. Osim toga, odabrali su autobusnog prijevoznika, hotel i prateće usluge koje su ukalkulirali u ukupnu cijenu putovanja. Uz plan putovanja, učenici su crtali kartu svojeg maturalnog putovanja na kojoj su trebali prikazati sve posjećene destinacije zajedno s kulturnim i turističkim znamenitostima.
Među složenijim zadacima bila je izrada reklame za knjigu „Maturalac“. Tim je pripremio kratak sinopsis te snimio reklamni video. Njihov je cilj bio na zabavan i originalan način privući pozornost budućih čitatelja. Uživajte u videu na poveznici:
Kao nezaobilazan dio nastave, učenici su izradili kviz na Wordwall platformi temeljen na pročitanom sadržaju romana. Kviz im je omogućio da provjere poznavanje pročitanog na interaktivan način. Ispitajte i vi svoje znanje:
https://wordwall.net/hr/resource/79237407
Kroz ovaj kreativan pristup lektiri učenici su spojili različite vještine i znanja, pokazavši da učenje može biti zanimljivo i dinamično kada se potakne aktivno sudjelovanje i kreativno izražavanje. Ovakvi zadaci pokazuju da čitanje može postati prava avantura kroz koju učenici ne samo da uče, već i uživaju u procesu.
Dijana Kuček