2009-11-11 00:00:00
Izbor za "NAJ UČENIKA"
POŠTOVANI RODITELJI I UČENICI!
POSTUPAK IZBORA «NAJ UČENIKA» I KRITERIJI USPJEŠNOSTI ZA IZBOR
možete proučiti u nastavku!
POSTUPAK IZBORA «NAJ UČENIKA» I KRITERIJI USPJEŠNOSTI ZA IZBOR
CILJ:
- afirmirati pozitivne vrijednosti djece školske dobi
- promovirati učenike koji se ističu pozitivnim vrijednostima kako u razrednom odjelu, tako i cijeloj školi
- poticati ove vrijednosti u svom razrednom odjelu kroz različite projekte i usmjeravati učenike ka drugačijem vrednovanju osobina djece vršnjaka
POSTUPAK
Izvršiti tri puta izbor naj učenika tijekom školske 2009./10. prema kriterijima koje će prihvatiti Učiteljsko vijeće
Prijedlog za period izbora: studeni-ožujak-svibanj
Učenike se na satu razrednog odjela upoznaje s usaglašenim kriterijima za izbor naj-učenika i najavi sat razrednika na kojem će se izbor izvršiti
Učenici će na satu javno predlagati učenike koji po njihovom mišljenju zadovoljavaju kriterije uspješnosti te se sa svim učenicima proanalizira svakog predloženog učenika, prema donešenim kriterijima
Ukoliko ima više predloženih kandidata, učenici predlažu da li će izbor izvršiti tajno (pismeno) ili javnim glasovanjem
Mandat naj-učenika traje do izbora sljedećeg
Izabrane učenike će uslikati službeni fotograf škole ( učenicima opravdati postojanje slike u prostoru koji je u holu za to predviđen, ne bi trebala biti razlog odustajanja od izbora)
Imena izabranih učenika upisati u tablicu koja će biti na panou u zbornici kako bi se svi članovi RV-a upoznali s prijedlozima, ukoliko nisu suglasni, odmah reagirati prema razredniku. Lista će biti objavljena tri dana, razrednik će nakon toga svojim potpisom garantirati pristanak svih članova RV-a
Do kraja nastavne godine donijeti odluku o izboru naj-učenika svakog razrednog odjela, čija bi imena obznanili na priredbi Dana škole
KRITERIJI USPJEŠNOSTI
1. ŠKOLSKI USPJEH
Naglasak je:
- redovito izvršavanje školskih obveza
- pozitivan odnos prema radu (uzoran)
- odličan uspjeh nije uvjet niti imperativ, već isključivo pozitivan i stalan napredak u radu
2. ODNOS PREMA UČENICIMA
Naglasak je:
- dobronamjeran i otvoren prema svim učenicima
- smatraju ga svi svojim-( nema «svoje ljude», ne pripada samo jednoj skupini)
- nije konfliktna osoba
- spreman pomoći svim učenicima kojima je to potrebno
- u radu sudjeluje aktivno i prepoznaje se po sposobnostima motivacije i poticanja na rad ostalih učenika u razredu
- raduju ga i postignuća drugih učenika
- ne ismijava druge, uvažava različitosti
- ima razvijene komunikacijske vještine koje dolaze do izražaja u svakodnevnim situacijama u radu i odnosu s vršnjacima
3. ODNOS PREMA UČITELJIMA I OSTALIM ZAPOSLENICIMA ŠKOLE
Naglasak je:
- kulturno ophođenje u školi i izvan škole
- poštivanje svih učitelja i zaposlenika u školi bez obzira da li pripadaju njihovom RV-u ili smjeni
- uvažavanje svih zahtjeva i potreba koje učitelji od njih očekuju
- predlaže mjere i aktivnosti za poboljšanje uvjeta rada, komunikacije, ozračja u razrednom odjelu, napretku i boljitku svih učenika kako svog odjela tako i svih u školi
4. POŠTIVANJE KUĆNOG REDA ŠKOLE
U svim propisanim elementima te poštivanje svih odrebi etičkog kodeksa učenika
Prijedloge pripremile: voditeljice Aktiva RN-e i PN-e i pedagoginja
Zadatak: proučiti ih do sjednice UV-a : utorak, 10. studenog 2009. te iznijeti svoje primjedbe, dopune, kritike,…
|