2020-12-07 08:39:31 O D L U K A o načinu izvođenja nastave Republika Hrvatska
Županija Osječko-baranjska
Osnovna škola „Retfala“
Kapelska 51a, 31000 Osijek
Tel:031/378-011, 378-012
e-mail: ured@os-retfala-os.skole.hr
ikopic@gmail.com
KLASA:003-01/20-01/23
URBROJ:2158-23-20-01
Osijek, 07.12.2020.
Na temelju čl. 7. st. 2. Zakona o radu (NN br. 93/14, 127/17 i 98/19), čl. 125. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20), čl. 17. Statuta OŠ „Retfala“ Osijek, Odluke o načinu izvođenja nastave u osnovnim i srednjim školama kao i na visokim učilištima te obavljanju redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja (NN br. 55/20) ravnatelj OŠ „Retfala“ donosi O D L U K U o načinu izvođenja nastave I. Ovom Odlukom se u uvjetima proglašene epidemije bolesti COVID-19 na području Republike Hrvatske uređuje način izvođenja nastave u Osnovnoj školi „Retfala“ kao i obavljanje redovnog rada škole. II. Za sve učenike od 1. do 8. razreda Osnovne škole „Retfala“ odgojno-obrazovni rad i nastava provodit će se u ustanovi. III. Nastava se organizira u dvije smjene. IV. Svi učitelji i stručni suradnici redovan će rad obavljati u školskim prostorijama uz mogućnost drugačijeg naloga ravnatelja u pojedinim slučajevima, ovisno o epidemiološkoj situaciji, a da se nastava nesmetano odvija. V. Pomoćno - tehničko osoblje (domari, spremačice, kuharice) redovan rad obavljat će u školskim prostorijama. VI. Administrativno osoblje (tajnica i voditeljica računovodstva) redovan će rad obavljati u školskim prostorijama, a prema potrebi i kao rad od kuće. VII. Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o načinu izvođenja nastave (KLASA: 003-06/20-01/20, URBROJ: 2158-23-20-01) od 24. studenoga 2020. godine. VIII. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva. Ova Odluka objavljuje na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole. Ravnatelj: Igor Kopić, prof. |
Osnovna škola "Retfala" Osijek |