2023-03-23 17:41:23 Svjetski dan voda - Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu! Više godina u nizu obilježavamo simbolično Svjetski dan voda koji se na razini svijeta obilježava 22. ožujka kada se ljude diljem Zemlje podsjetiti na važnost vode i podiže svijest o njenoj neprocjenjivoj važnosti i sve većoj ugroženosti. Tema ovogodišnjeg Dana voda, na svjetskoj razini, je Budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu. Naglašava se potreba ubrzavanju promjena koje su nužne kako bi se riješila kriza povezana s vodom i kanalizacijom. Svi moramo nešto poduzeti te tako promijeniti način na koji koristimo, trošimo i upravljamo vodom u svojim životima.
U sklopu nastavnog predmeta Geografije učenici predmetne nastave dobili su zadatak osmisliti svoj vlastiti rebus na zadanu ovogodišnju temu te ga izraditi na dobivenoj „kapi“. Oni najbolji za to su i nagrađeni, a zadatak povjerenstva koji ih je birao nije bio nimalo lagan. Naime, rebuse je najprije trebalo riješiti, a onda odlučiti tko je u tome bio najuspješniji. S velikim trudom kojeg su učenici uložili učiteljima su zadali jako puno posla i muke. Ali trud se itekako isplatio. Koliko je zadatak uspješno obavljen svjedoči i više podijeljenih kupona za nastavu Geografije nego je to predviđeno. U svakom su se razrednom odjelu birala po tri najbolja. Tako su u petom razredu tri najbolja bila radovi učenica Ive Ljubičić, Maše Ljubičić i Ivane Buljan. U šestom razredu najboljim su rebusima proglašeni oni koje su izradili Ana Lešina, Anđela Puljiz i Zlatko Jukić. Sedmi razred je u natjecateljskoj kategoriji imao samo šest radova, ali su zbog iznimnog truda i teške odluke o tome koji je najbolji svi nagrađeni. Tri najbolja rada su bila ona učenica Kaje Ljubičić, Matije Repušić i Ane Lubine dok su Dunja Bežovan, Matej Bilić i Iva Jakić dobili nagradne kupone. U osmom razredu krio se najbolji rebus na razini predmetne nastave i to onaj kojeg je izradila Kaja Ždero dok su Magdalena Jukić i Stjepan Kundid osvojili drugo i treće mjesto u razrednom odjelu.
Nimalo manje truda nisu uložili učenici razredne nastave u matičnoj i predmetnoj nastavi. Oni su dobili zadatak oslikati ili ispisati dobiveni papir koji je na kraju činio jednu veliku razrednu „kap“. Tu su se birala tri najbolja rada, a najboljima su proglašeni Mihaela Lešin (4. r.), Dora Jakić (3. r.) i Mario Puljiz (1. r.).
Zahvaljujem svim učenicima na sudjelovanju u ovim aktivnosti, odličnim idejama i ogromnom trudu kojeg su uložili. Posebne čestitke onim nagrađenima, ali isto tako jedno veliko BRAVO za sve one koji su svoje vrijeme posvetili prenošenju vlastitih ideja na papir te time razmišljali o važnosti očuvanja voda.
|
Osnovna škola Runović |