preskoči na sadržaj

Osnovna škola Savski Gaj Zagreb

Login
Tjedni jelovnik

 

Jelovnik za učenike u produženom boravku

 (27. 01. – 31. 01.  2025.)

 

Ponedjeljak

  • Kruh, pureća de luxe šunka, kiseli krastavac, čaj
  • Varivo od leće sa ječmenom kašom i sušenim mesom, kruh
  • Salama na kruhu

Utorak     

  • Hrskavi jastučići, mlijeko
  • Mesne okruglice u umaku od rajčice, pire krumpir
  • Topli sendvič

Srijeda

  • Krafna, mlijeko
  • Krumpir gulaš, kruh, tortica
  • Štrudl od jabuka

Četvrtak

  • Sendvič, sok
  • Pirjani kiseli kupus, restani krumpir, pečena kobasica
  • Kolač

Petak

  • Pužić sa sirom, tekući jogurt
  • Brudet od lignje, žganci, salata
  • Voće

 

Dobar tek!

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 3. 2013.

Ukupno: 557202
Ovaj mjesec: 8697
Ovaj tjedan: 2406
Danas: 103
Školski kalendar za 2022./2023. godinu

 

 

 

 

 

Polica osiguranja

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLSKI PROJEKT „Kreativan izričaj glazbe“
Autor: Renata Barac, 8. 12. 2024.

ŠKOLSKI PROJEKT „Kreativan izričaj glazbe“    

Johann Strauss: "Tritsch-tratsch polka"

 

U sklopu školskog projekta učenici 5ih i 7ih razreda inspirirani glazbom izrazili su svoju kreativnost kroz hrvatski jezik, likovnu, tehničku i medijsku kulturu.


HRVATSKI JEZIK

U sklopu školskog projekta Kreativni izričaj glazbe učenici sedmih i petih razreda okušali su se i u pjesničkom izričaju na satu Hrvatskoga jezika. Slušajući skladbu Tritsch tratsch polka Johanna Straussa, vizualizirali su godišnje doba na koje ih skladba najviše asocira te pomno izabrali pejzažne motive pa napisali lirsku ili haiku pjesmu. Time su oblikovali doživljaj glazbe riječima, primijenili elemente lirike kao književnog roda te razvijali vještinu kreativnog pisanja uz primjenu jezičnih zakonitosti u zadanoj književnoj vrsti. 

 

- Zima       - Djeca

- Proljeće stiže                   - Jutro

- Komarac                         - Ples cvijeća

 

 

MEDIJSKA KULTURA

U sklopu školskoga projekta „Kreativni izričaj glazbe” učenici petih i sedmih razreda osmislili su i izradili kratke računalne animacije. Inspirirani ritmom i melodijom skladbe Johanna Straussa Tritsch- Tratsch-Polka svoj su doživljaj glazbe i asocijacije koje je pobudila, s pomoću digitalnih alata (Canva, CapCut), pretočili u duhovite animirane sličice.

 

- Gabriela i Tea 5.b              - Karlo 5.b                   - Mia 5.a

- Jana 5.a                  - Luka i Tin 5.b            - Patricia i Paula 5.b

 

 

LIKOVNA KULTURA

U sklopu školskog projekta Kreativni izričaj glazbe učenici sedmih i petih razreda doživljaje glazbe izrazili su kroz likovnost.

 

- likovni rad 1             - likovni rad 2             - likovni rad 3

- likovni rad 4             - likovni rad 5             - likovni rad 6

 

TEHNIČKA KULTURA

U sklopu školskog projekta Kreativni izričaj glazbe učenici sedmih i petih razreda izradili su okvire za slike i uokvirili likovne radove. Pjesmice koje su napisali na hrvatskom ukomponirali su u okvir te dobili lijepu zaokruženu cjelinu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju