2012-04-25 11:10:42

Uskrsna radionica

 

Dana 30. ožujka boravili su u našoj školi  studenti s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Učiteljica Zrinka Babić održala je radionicu " Izrada  tradicionalnih pisanica".

 

Profesor Antun Petak  i studenti bili su jako zadovoljni održanom radionicom  te su izrazili zahvalu putem pisma našoj školi :

 

 

UČITELJSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

Zagreb, Savska 77

Izborni kolegij UČENIČKO ZADRUGARSTVO 2

 

Zagreb, 2. travnja 2012.

 

 

Gospođe

Biljana KULUNDŽIĆ, ravnateljica

Zrinka BABIĆ, nastavnica razredne nastave

Francika ŠIKIĆ, voditeljica Učeničke zadruge

OSNOVNA ŠKOLA STJEPANA BENCEKOVIĆA

Učenička zadruga »Horvati«

Horvati, Horvaćanski trg 1

 

 

Poštovane gospođe,

 

U ime šeste generacije slušatelja izbornog kolegija »Učeničko zadrugarstvo 2« na Učiteljskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, voditelja kolegija prof. dr. sc. Mije Cindrića i svoje osobno, najljepše zahvaljujem Osnovnoj školi Stjepana Bencekovića i njezinoj Učeničkoj zadruzi »Horvati«, te svakoj od Vas triju ponaosob na srdačnom prijamu, domaćinstvu, terenskoj nastavi i zakuski u petak, 30. ožujka 2012. godine.

 

 

 

 

 

 

 

Vama, gospođo ravnateljice Kulundžić. hvala na organizaciji, brizi o nastavi i nama te na prikazu Škole. Vama pak, gospođo Šikić, hvala na sažetom i informativnom prikazu Učeničke zadruge »Horvati«, te izložbi isprava i proizvoda Zadruge. Zahvaljujući Vama dvijema slušatelji kolegija su stekli uvid u djelovanje učeničke zadruge u maloj osnovnoj školi na rubu velikoga grada, te razumjeli koliko su potpora i predanost radu bitni za uspjeh učeničke zadruge, kao i svake druge izvannastavne aktivnosti i čitave škole.

 

Gospođi Babić smo dužnici za primjerno izvedenu pokaznu oglednu radionicu »Tradicionalna pisanica zagrebačke okolice«, srž programa terenske nastave. Koliko ste vrsno pripremili i vodili radionicu, u kojoj su studenti »pisali« po dvije pisanice tradicionalnim tehnikama, ponajbolje govore njihove ocjene. Slušatelji kolegija svoje su zadovoljstvo neposredno izrazili tijekom radionice, a u anonimnom vrjednovanju prosudili da je radionica ispunila njihova očekivanja. Pogledajte prosječne ocjene svakog od 12 elemenata radionice poredanih po visini ocjene (riječ je o ljestvici školskih ocjena):

 

Elementi radionice

Srednja ocjena

   

 1. Aktualnost i primjerenost sadržaja studentima

5,0

 

 2. Pripremljenost radionice (vodič, alat, pribor, materijal i dr.)

5,0

 

 3. Primjenjivost sadržaja i tehnike rada u radionici

5,0

 

 4. Način vođenja radionice i organizacija rada

5,0

 

 5. Opći dojam

5,0

 

 6. Stručnost (kompetentnost) voditelja radionice

5,0

 

 7. Postizanje svrhe radionice – stjecanje kompetencija

4,9

 

 8. Ostvarenost povoljne odgojno-obrazovne prigode

4,9

 

 9. Edukacijski pristup u izvedbi radionice

4,8

 

10. Ispunjenost Vaših osobnih očekivanja od radionice

4,8

 

11. Poštivanje osobnog stila, znanja i iskustva polaznika

4,7

 

12. Uključenost mladih zadrugara u izvedbu radionice

1,3

 

Prosječna ocjena svih čestica

4,5

 

Prosječna ocjena svih čestica, osim uključenosti zadrugara

4,9

 

 

 

Izostavit ću vlastiti osvrt i zamijeniti ga sa nekoliko komentara studenata. Oni ponajbolje kazuju kako je 15 motiviranih studenata doživjelo radionicu i terensku nastavu. Napisali su:

 

»Bilo bi posve nezahvalno upuititi bilo kakvu primjedbu tako dobro organiziranoj radionici. U svaki je segment uloženo mnogo truda, od srdačnog dočeka, preko detaljnih uputa i zornog prikaza, do strpljivog dodatnog pojašnjavanja i pružanja pomoći.«

 

»Iznimno je zadovoljstvo steći nove i vrijedne vještine, lako primjenjive u svakodnevnom životu. Nema sumnje da će se svatko od studenata u nadolazeće blagdansko vrijeme nanovo okušati u danas upoznatim tehnikama izrade originalnih pisanica.«

 

»Osjećam da sam svladala tehnike izrade tradicionalne hrvatske pisanice i sretna sam što ću svoje znanje podijeliti i drugima. Korisno za moj budući posao.«

 

»Svidjela mi se prezentacija, a najviše od svega mi se svidjelo što smo aktivno sudjelovali i sami izrađivali pisanice.«

 

»Naučili smo ono što je bilo najavljeno i sada znamo kako to i sami možemo implementirati u svoj rad s učenicima. Vrlo je korisno jer moramo djecu naučiti kako su nekada naši stari radili i unijeti malo tradicije  u nastavu.«

 

»Dopalo mi se što sam zaista naučio i usvojio tehniku izrade tradicionalnih pisanica zagrebačke okolice.«

 

»Sve je bilo odlično i stvarno sam uživala u radionici.«

 

Dodamo li tome da su studenti terensku nastavu u cjelini ocijenili prosječnom ocjenom 4,9 zaključak je: bilo je izvrsno!. Jedina primjedba glasi (riječima studenata): »Nije bilo mladih zadrugara, koji bi demonstrirali čime se bave«, odnosno  »Nismo vidjeli djecu kako nešto rade.« Šteta, jer učeničku zadrugu tvore učenici i namijenjena je njima – postoji radi njih.

 

Još jednom, velika hvala i svako dobro te sretan Uskrs!

 

Srdačno Vas pozdravljam,

 

 

Antun Petak


Osnovna škola Stjepana Bencekovića Zagreb