2021-12-01 11:58:00 Projekt IRCiS Projekt IRCiS - Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj. Suvremene nastavne metode omogućuju aktivno uključivanje učenika u nastavu, čime do izražaja dolazi njihovo stvaralaštvo, u čemu je zapravo i cilj suvremene nastave. Učenici 2. d razreda sudjelovali su u nizu radionica unutar projekta IRCiS (Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj) Riječ je o hrvatsko-švicarskom istraživačkom programu Hrvatske zaklade za znanost i Švicarske nacionalne zaklade za znanost putem sredstava Švicarsko-hrvatskog programa suradnje Učenici su tijekom prvoga obrazovnog razdoblja aktivno sudjelovali u nizu radionica koje je provodila učiteljica Jadranka Dunatov. Metodom suradničkog učenja radionice su se odvijale sljedeći redoslijedom: R1 – Toranj od čaša R2 – Znakovna slagalica R3 – Tangram slagalica R4 – Glazbena slagalica
|
Osnovna škola Šime Budinića Zadar |