2023-08-30 16:01:36 Održan 3. radni sastanak Erasmus tima i diseminacije rezultata mobilnosti Nakon 4 odrađene mobilnosti i putovanja u Pariz, Firencu, Limassol i Barcelonu, naš školski Erasmus tim okupio se dana 28.8. na 3. radnom sastanku. Podijelivši među sobom iskustva s putovanja, dogovorili smo se o načinu kako ćemu u našem kolektivu prenijeti stečena znanja i iskustva na temu inkluzije i stavljanje učenika u središte nastavnog procesa. Na sastanku smo dogovorili dinamiku provedbe aktivnosti do završetka projekta i podsjetili se zajedničkog cilja - kod naših učenika razvijati osjećaj pripadnosti i jednakih prilika za sve, biti im potpora u učenju, upravljanju svojim vremenom, učiti ih tehnike opuštanja i nošenja sa stresom u školi, ali i preuzimanja odgovornosti za svoj školski uspjeh. Dana 30.8. održana su dvije diseminacijske radionice na kojima su sudjelovali naši članovi kolektiva, koji su imali prilku učiti od sudionika mobilnosti o kojima možete pročitati u nastavku. Diseminacija je započela izvješćem nastavnice Dore Rolj Kovačević u kojem je prenijela znanja i praktične ideje kako provesti inkluziju u nastavnom procesu. Rezultat je to edukacije koju je nastavnica pohađala u Parizu pod nazivom Inclusive Education for All . Nakon toga, na temu inkluzije nastavilo se na predavanju nastavnica Ivane Šipić i Ružice Kirchbauer, koje su pokazale brojne praktične aktivnosti kako na nastavi i satu razrednika u rad uključiti učenike koji imaju različite obrazovne potrebe i sposobnosti, a da svi jedako sudjeluju i uče jedni od drugih.
Tema koja je uslijedila je 'upravljanje učionicom', a na radionicama nastavnica Marine Petričević i Ivane Gačić, koje su se educirale u Limassolu na Cipru te nastavnice Tine Anić, koja je pohađala edukaciju u Firenci. Na njihovim predavanjima čuli smo brojne ideje i primjere dobre prakse o tome kako kod učenika razvijati motivaciju, odgovornost za školski uspjeh, 'soft skills' koje uključuju upravljanje emocijama i osviješteno korištenje informacija, kako u razredu održavati visoku razinu komunikacije te kako u sve to uključiti modernu tehnologiju.
|
Osnovna škola Stjepana Cvrkovića Stari Mikanovci |