2017-02-14 09:31:14 KAKO JA VIDIM POMOĆNIKA U NASTAVI? Ove školske godine u našoj školi imamo dva pomoćnika u nastavi koja svakodnevno pomažu učenicima kojima su dodijeljeni. U sklopu projekta "Obrazovanje bez teškoća:implementacija usluge pomoćnika u nastavi u svrhu osiguravanja jednakih mogućnosti za svu djecu" 25.siječnja 2017 godine s učenicima 7. a razreda provedena je radionica na temu „Uloga pomoćnika u nastavi“. Na radionici su učenici nešto više saznali o svim oblicima pomoći koju pomoćnici u nastavi pružaju učenicima za koje brinu, kako bi oni lakše pratili nastavu i izvršavali svoje obveze. Na istu temu radionica je provedena i u 2. razredu 26.siječnja 2017.godine. Učenici sedmog razreda svoje su viđenje pomoćnika u nastavi iznijeli u literarnim, a učenici drugog razreda u likovnim radovima. Neke od njihovih radova možete vidjeti ili pročitati ispod. [Slikovni rezultat za pomoćnik u nastavi. „Mislim da pomoćnik u nastavi dobro dođe djeci s posebnim potrebama jer im pomoćnici pomažu pri odijevanju, učenju, pisanju i općenito praćenju nastave. Mislim da bi svako dijete s teškoćama trebalo imati pomoćnika.“ (Eleni Žgela)
„Pomoćnik na nastavi može puno pomoći učeniku s posebnim potrebama. Zato ga svaki učenik s poteškoćama zaslužuje. On bi trebao biti kao učenik, ali učenik za druge. Trebao bi pomagati u pisanju, čitanju, učenju… Ako je potrebno, trebao bi pomagati i oko odijevanja i obuvanja. Takvi učenici to i zaslužuju.“ (Lara Božić)
„Pomoćnik u nastavi trebao bi pomagati učeniku kojemu je to potrebno na bilo koji način: ako ne vidi – pomoći mu pri čitanju, ako ima problema sa sluhom – govoriti mu, ako teško hoda – pridržati ga. I još mnogo toga. Pomoćniku u nastavi koji pomaže osobi s posebnim potrebama sigurno nije lako. On treba biti odgovoran i obrazovan. Mora se brinuti o toj osobi, ako joj je odlučio pomagati, a to nije lako.“ (Ivan Ramljak)
„Učenici s posebnim potrebama trebaju imati svog pomoćnika u nastavi. Njegova je uloga pomagati učeniku kao npr.pisati mu ono što on ne stigne, objašnjavati nerazumljivo gradivo, pomoći mu nositi stvari… Mislim da bi svaki učenik s posebnim potrebama trebao imati svog pomoćnika u nastavi. Učenici s posebnim potrebama, trebaju pak biti zahvalni pomoćniku. Kad bih ja bila pomoćnica u nastavni osjećala bih se sretno jer pomažem nekome kome je ta pomoć stvarno potrebna.“ (Anamaria Tadić)
„Pomoćnik je osoba koja treba pomoći učeniku kojem je dodijeljen. Ne treba biti samo pomoćnik, nego i njegov prijatelj. Smatram da bi učenik pomoćnika trebao smatrati pravim prijateljem, prijateljem koji mu pomaže oko svega i u svemu.“ Asistent= ljubav=prijatelj (Ines Jakšić)
„Mislim da pomoćnik u nastavi treba biti pažljiv. Treba pratiti nastavu kako bi znao koja je tema i koje gradivo, kako bi mogao/la objasniti učeniku ako mu što nije jasno. Asistent treba biti pravi prijatelj, a ne raditi taj posao tek reda radi ili zato što mora. On/Ona mora biti i šaljiv/a, uvijek raspoložen za šalu i zezanje, ali kada se uči biti i uporan/na. Trebao bi biti osoba od povjerenja, ali također je važno i da učenik bude dobar/dobra prema svom asistentu.“ (Megi Lulić)
„Mislim da je dobro imati pomoćnika u nastavi u razredu jer može puno olakšati nekom učeniku s posebnim potrebama. Postoji mnogo djece kojima je potrebno pružiti pomoć, bilo u školi ili negdje drugdje.“ (Matej Kraljević)
„Mislim da asistent stvarno puno može pomoći učeniku ili učenici s posebnim potrebama. Može im pomoći oko pisanja, pojašnjavanja gradiva, čitanja, crtanja, oblačenja, nošenja stvari…uglavnom oko učenja…ali taj asistent vam može biti i prijatelj. Prijatelj koji će olakšati boravak u školi. Zato mislim da bi sve učenice ili učenici s posebnim potrebama trebali imati asistenta.“ ASISTENT=PRIJATELJ #širimoljubav# (Jelena Meštrović)
„Svaki učenik koji ima neki zdravstveni problem trebao bi imati pomoćnika u nastavi kako bi mu pomogao i olakšao sve što radi, jer ne zove se on bezveze pomoćnik u nastavi. Pomoćnik bi najprije trebao biti prijatelj toj osobi, a onda će sve biti lakše. Trebao bi biti tu za tu osobu kad god joj je potreban. Iako smo i mi učenici toj osobi prijatelji, ta osoba pomoćnika smatra svojim najboljim i najvjernijim prijateljem bio pomoćnik toga svjestan ili ne. Unatoč teškoćama, ta osoba je ista kao mi i u biti se ne razlikuje mnogo od nas.“ (Iva Jandrić)
„Asistent … …asistent je prijatelj koji pomaže učeniku kojemu je to potrebno. On nije ništa drugačiji od liječnika ili učitelja…liječnik liječi i pomaže, učitelj nas uči i potiče na rad, a asistent…asistent je prijatelj. Suočava se sa svim poteškoćama i svjestan je da ga čeka težak rad… On pokušava pomoći i tu je uvijek kad ga trebaš. On ne bi trebao imati ništa manju plaću od učitelja ili liječnika. On se veže uz tu osobu i prihvaća sve prepreke. Svjestan je da će imati puno i uspona i padova. Svi trebamo pomoći onome kome je to potrebno, jer nikad ne znaš što se u životu može dogoditi. Uvijek pomažite! Isplatit će se!!“ (Martina Čirinji)
Koliko mi pomaže moja pomoćnica u nastavi? „Kad nisam imala pomoćnicu u nastavi bilo mi je jako teško jer nisam vidjela na ploču. Ne znam baš niti tablicu bez njezine pomoći. Ona mi u svemu pomaže, gdje god mi zapne, a ja ne znam. Jako mi je drago što imam Magdalenu za asistenticu jer je ona jako dobra i shvaća me. Prihvaća me onakvu kakva jesam.“ (Antonija Salopek)
|
Osnovna škola Stjepana Cvrkovića Stari Mikanovci |