2022-05-31 17:39:57 Učenici 2.a u eTwinning projektima U ovoj školskog godini učenici 2.a razreda bili su uključeni u čak četiri eTwinning projekta: Kroz vrijeme zajedno, Lektira bez papira, Kulturne i javne ustanove zavičaja i Vrtuljak prijateljstva. Kroz vrijeme zajedno U projektu „Kroz vrijeme zajedno“ učenici su kroz različite kreativne aktivnosti učili snalaziti se u vremenu tijekom sata, dana, mjeseci i godine. Naučili su očitavati vrijeme na različitim urama, organizirati svoje vrijeme te koristiti kalendar, ali i saznati na koje sve načine su se u vremenu snalazili ljudi u prošlosti. U okviru projekta napravili su kalendar za 2022. godinu, sunčani sat u školskome parku te zidni sat za učionicu.
Lektira bez papira Cilj projekta "Lektira bez papira" bio je odmaknuti se od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način kroz različite kreativne aktivnosti. Evo prikaza nekih aktivnosti: Lektirno djelo "Miš" učenici su prikazali kroz strip u kojem su sami bili sudionici dogđaja iz navedenog djela. https://read.bookcreator.com/ZnsqHNNAsqRDH8uZTRpagayluYG2/tO7cpKraSeO7THm098KkpA Božićnu bajku su izveli kao igrokaz za koji su sami izradili štapne lutke.
U priči "Carevo novo ruho" su nakon čitanja uživali i kroz pantomimu i odijevajući svoje careve. Kulturne i javne ustanove zavičaja Projekt "Kulturne i javne ustanove zavičaja" je osmišljen kao igra u kojoj učenici, kroz posjete kulturnih i javnih ustanova zavičaja, spoznaju važnosti istih. Mi smo većinu ustanova upoznali na terenskim nastavama o kojima više možete saznati na sljedećim poveznicama: http://www.facebook.com/dvd.gornji.kucan.193/ http://os-sedma-vz.skole.hr/?news_hk=1&news_id=1137&mshow=1608#mod_news Vrtuljak prijateljstva Namjena projekta "Vrtuljak prijateljstva" je stjecanje novih saznanja i unapređivanje socio-emocionalnog razvoja djece, kroz prepoznavanje vlastitih osjećaja te stvaranje uvjeta za zajedničke aktivnosti i suradnju. Projekt se realizirao u okviru nastavnog predmeta Sata razrednika. Neke od ostvarenih aktivnosti bile su učenje o demokraciji kroz izbor predsjednika razredne zajednice, prepoznavanje vlastith dobrih osobina, učenje o pravima i dužnostima, razvoj tolerancije, obiježavanje različitih značajnih datuma i mnoge druge. https://read.bookcreator.com/ZnsqHNNAsqRDH8uZTRpagayluYG2/3Bj27DdRSUWrBD6s-jCAHw
|
VII. osnovna škola Varaždin |