« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
SVAKI JE DAN DONOSIO NEŠTO NOVO I POSEBNO
Učenici i učitelji Osnovne škole Šemovec sa zadovoljstvom su sudjelovali u ovogodišnjem Dječjem tjednu koji se održao od 2. do 5. listopada čija je svrha istaknuti važnost i vrijednost svakog djeteta. Različitim igrama i aktivnostima potaknulo se učenike na učenje, zabavu i razvijanje važnih socijalnih vještina.
U sklopu Dječjeg tjedna učitelji predmetne nastave organizirali su niz kreativnih i edukativnih aktivnosti kako bi se učenici dobro zabavili i razvijali važne socijalne vještine.
Ponedjeljak – Dramska radionica
Prvi dan Dječjeg tjedna bio je ispunjen smijehom i veseljem jer su učenici uživali u dramskim igrama koje je organizirala učiteljica Hrvatskoga jezika Maja Vitković. Uz glazbu su stvarali ljudske „kipove" s različitim emocijama, a potom igrali igru koncentracije Potres.
Utorak – Glazbena radionica
Drugi je dan donio plesne korake koje je učiteljica Glazbene kulture Nikolina Gundić najprije pokazala pred učenicima predmetne (Wellerman Remix), a zatim razredne nastave (Freez Dance). Učenici su plesali zumba kids. Njezini su plesni koraci potaknuli mnoge da se pridruže plesnoj zabavi i pokažu svoj talent. Sportska je dvorana bila puna djece.
Srijeda – Likovna radionica
Treći je dan bio posvećen umjetnosti. Na podu dvorane postavljeno je veliko platno na kojemu su učenice mogle pokazati svoje umjetničke vještine u tehnici tempere, a vodila ih je učiteljica Likovne kulture Jožica Butko. Inspirirane apstraktnim umjetnicima poput Kandinskog, Picassa i drugih zajedno su stvarale umjetničko djelo potičući timski rad i kreativnost.
Četvrtak – Sportska radionica
Posljednji dan Dječjeg tjedna obilježila je sportska radionica koju je vodio učitelj Tjelesne i zdravstvene kulture Damir Popović na dva različita poligona. Učenici predmetne nastave žonglirali su nogometne lopte i odbijali odbojkaške, dok su učenici razredne nastave igrali razne igre s rastezljivom trakom ili gumom (Limbo, Sik-sak-suk i Gumi-gumi). Pjesma Limbo Song pratila je igru i stvarala veselo ozračje.
Glazba je bila prisutna tijekom cijelog tjedna za vrijeme velikih i malih odmora pružajući svima priliku da plešu i pjevaju. Dječji tjedan nas je podsjetio koliko je važno osigurati djeci sretno i poticajno okruženje u kojemu rastu i razvijaju se.
Gordana Cecelja i Roko Novak, 8. a