« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U RITMU GLAZBE, PLESA I ZABAVE
Dječji tjedan obilježili smo bogatim i raznovrsnim programom u kojemu su sudjelovali svi učenici naše škole od 7. do 11. listopada u školskoj dvorani. Aktivnosti su bile osmišljene kako bi potaknule učenike na aktivno sudjelovanje u zabavnim i edukativnim sadržajima, ali i na razvijanje koordinacije pokreta poštujući glazbene sastavnice skladbe.
Za vrijeme velikih odmora učenici svih uzrasta imali su priliku uključiti se u različite igre i izazove. Učitelji Damir Popović, Nikolina Gundić i Maja Vitković osigurali su cijeli tjedan ispunjen kreativnim i dinamičnim aktivnostima. Korišteni su baloni, lopte i podne igre, a naglasak je bio na glazbi, ritmu i kretanju zbog eTwinning projekta Music Games-learn&play.
Jedan od najzabavnijih trenutaka bila je zumba koju je predvodila učiteljica Nikolina Gundić. Izvođena je uz pjesmu Forever Young, a učenici su s veseljem sudjelovali u koreografiji koju je ona osmislila. Također, okušali su se u igri prebacivanja balona kroz obruče, skakanju po iscrtanim linijama na podu te su izvodili ritam uz pomoć košarkaških lopta slušajući tempo i ritam skladbe. Posebno zanimljive bile su dramske igre koje je osmislila učiteljica Maja. Učenici su vježbali koncentraciju igrom „Broj 2, 3, 4“. Šetali su uz glazbu te su se na zadani broj morali složiti u skupinu ili par. Najveći hit među dramskim igrama bila je „Voćna salata". Na izgovoreno voće brzo su mijenjali mjesta, što je izazvalo puno smijeha i oduševljenja. Završni dan, petak, bio je rezerviran za opuštenije aktivnosti. Učenici nižih razreda uživali su u projekciji crtanoga filma „Profesor Baltazar“, dok su učenici viših razreda igrali popularne društvene igre kao što su „Čovječe, ne ljuti se“, „Uno“, „Pictionary“ i Alias“.
Dječji je tjedan protekao u duhu zajedništva i zabave. Učenici su aktivno sudjelovali u svim aktivnostima, a njihovi osmijesi i radost bili su najbolji pokazatelji uspješnosti ovoga projekta.
Marija Petran