JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Tijekom ožujka i travnja učenici drugih razreda (a, c i d) imali su priliku sudjelovati u posebno osmišljenim satima lektire koji su uključivali i gostujuće sate knjižničarke Nataše Narančić u njihovim razredima. Ovi susreti imali su za cilj približiti djeci čitanje lektire na zabavan i kreativan način, a djelo koje su čitali bila je Plesna haljina žutog maslačka.
Prvi dio sata lektire započeo je interaktivnom prezentacijom tijekom koje je knjižničarka provjeravala prepoznaju li učenici različite vrste cvijeća koje se spominju u djelu. Na ekranu su se nizale slike cvijeća kao što su zumbul, jorgovan, potočnica, ruža i tulipan, a učenici su dizanjem ruke trebali pokazati koje cvijeće prepoznaju. Ova aktivnost bila je osmišljena kako bi se djeci na vizualno atraktivan način približio sadržaj lektire. Osim prepoznavanja cvijeća učenici su imali priliku čuti i legendu o maslačku što je dodatno obogatilo njihovo razumijevanje priče.
Nakon prezentacije knjižničarka je potaknula učenike da podijele svoja mišljenja o pročitanom djelu osvrnuvši se na bilješke koje su unijeli u svoje dnevnike čitanja.
Zatim je uslijedio kviz znanja tijekom kojega su učenici s pomoću aplikacije Plickers odgovarali na pitanja o sadržaju djela. Aplikacija je omogućila da se odgovori prikazuju u realnom vremenu, što je dodatno motiviralo učenike da se potrude i pokažu svoje razumijevanje teksta. Većina učenika pokazala je izvrsno poznavanje sadržaja, što je bio znak da su s velikim zanimanjem i pažnjom čitali lektiru.
Najveće iznenađenje i oduševljenje među učenicima izazvala je kreativna radionica koja je uslijedila nakon kviza. Knjižničarka Narančić pripremila je za svakog učenika izrađene origami haljinice. Učenici su dobili zadatak da ih ukrase prema vlastitoj mašti kako bi njihov maslačak na plesu imao najljepšu haljinicu. Ova aktivnost potaknula je dječju kreativnost i omogućila im da se izraze na umjetnički način.
Nakon što su ukrasili svoje haljinice učenici su imali priliku fotografirati se s njima. Knjižničarka je također pripremila cvijeće na štapićima koje su učenici mogli "odjenuti" svojim haljinicama.
Ovakav se sat lektire pokazao iznimno uspješnim. Učenici su na zanimljiv i zabavan način produbili svoje razumijevanje lektire Plesna haljina žutog maslačka, razvijali kreativnost izradom i ukrašavanjem origami haljinica te uživali u zajedničkom učenju i druženju.