2014-09-17 11:19:48 Engleski jezik za 3.a,b,c i 4.d razred Ovdje možete naći potrebne informacije o izvođenju nastave engleskog jezika u 3.a,b,c i 4.d razredu. Elementi ocjenjivanja/vrednovanja: Naziv Opis Razumijevanje slušanjem Provjerava se na početku svakog sata. Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu. Razumijevanje čitanjem Provjerava se na početku svakog sata. Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu. Usmeno izražavanje Provjerava se na početku svakog sata . Upisuju se ocjene iz aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu i ocjene iz usmenog izlaganja domaće zadaće. Pisano izražavanje / Jezične zakonitosti – gramatika Pisane provjere – po jedna u svakom obrazovnom razdoblju – prema rasporedu pisanih provjera. Također se pišu dva nastavna listića tijekom svakog polugodišta. Upisuju se ocjene iz domaće zadaće, provjere bilježnice/ radne bilježnice, aktivnosti – npr. dobrovoljno izrađene dodatne zadaće. Dodatne aktivnosti učenika: Naziv Način vrednovanja Plakat Učenik može u dogovoru s učiteljicom izraditi projekt (plakat ili računalnu prezentaciju) i prezentirati pred ostalim učenicima za veću ocjenu ili ispravak ocjene Rječnik Učenik može dobiti dodatnu ocjenu (dva puta tijekom obrazovnog razdoblja) iz dobrovoljnog upisivanja novih riječi u rječnik za engleski jezik (posebna mala bilježnica s tri stupca) Razine postignuća :Ocjena Razina Opis Učenik će moći…. Nedovoljan (1) Neusvojenost temeljnih pojmova Učenik ne izvršava zadatke, ne surađuje, ne želi govoriti… Dovoljan (2) Znanje, reprodukcija Mogućnost reprodukcije u izvornom obliku …definirati, nabrojiti, imenovati, poredati, opisati temeljne pojmove. Dobar (3) Konceptualno razumijevanje Uočavanje i povezivanje glavnih koncepata opisivanje tijeka događaja ili procesa …prepoznati temeljne pojmove, razumije gradivo ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti, uz pomoć učitelja rješava jednostavne zadatke. Vrlo dobar (4) Primjena Primjena naučenog načela na novom primjeru …razumije gradivo i zna ga objasniti, služi se usvojenim znanjem, navodi vlastite primjere, samostalno rješava postavljene zadatke. Odličan (5) Rješavanje problema Organiziranje usvojenog znanja i vještina za rješavanje problema …stečeno znanje primjenjuje na nove, složenije primjere, uspješno izvršava korelaciju sa srodim gradivom, samostalno rješava složenije zadatke, služi se dodatnim izvorima znanja, sposoban je prenositi znanje na druge. Potreban pribor: Udžbenik, radna bilježnica, bilježnica, pribor za pisanje, kemijske olovke ili bojice. Pravila ponašanja učenika u učionici: Učenici moraju poštivati kućni red škole i čuvati školsku imovinu kao i izložene plakate i radove na panou. Učenici trebaju ustati i pozdraviti predmetnog učitelja i druge učitelje koji uđu u učionicu ili izlaze iz nje. Učenici tijekom nastave moraju pažljivo slušati učiteljicu i učenike koji razgovaraju s učiteljicom, uključivati se u rad na satu - dizanjem ruke zatražiti riječ i čekati da ih se prozove. Učenik treba prepisati tekst s ploče, izvršavati zadane pisane ili usmene zadatke. Nije dozvoljeno međusobno pričanje, pa se čak i za vrijeme grupnog rada ili rada u paru treba pridržavati zadanih zadataka. Ostalo (dodatne informacije o predmetu): U sedmom i osmom razredu znanje učenika i dalje se redovito prati i provjerava usmenim putem na svakom satu (razumijevanje, govorne sposobnosti, jezične zakonitosti tj. gramatika) i pisanim putem (jezične zakonitosti i pravilno pisanje kroz domaće zadaće, diktate, testove, sastavke). Aktivnost na satu se također ocjenjuje. Konzultacije za učenike i suradnja s roditeljima: U terminu individualnih razgovora.
|
VI. osnovna škola Varaždin |