2022-02-09 12:53:04

Aktivno poučavanje

Projekt "Kemijsko Božićno drvce nagrađuje", čije su autorice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan, nastoji potaknuti učenike viših razreda na aktivno uključivanje u nastavi proces. 

Izbor strategija, metoda, postupaka i oblika rada u nastavi kemije bitno je pitanje suvremenog nastavnika/učitelja. Za razliku od tradicionalnih strategija, u kojima je nastavnik prenositelj, a učenici pasivni slušači i primatelji znanja, suvremene nastavne strategije aktivno uključuju učenika u nastavni proces. Znanja i sposobnosti ne mogu se prenijeti, nego se moraju steći vlastitom aktivnošću. Učiteljice Karmen Holenda i Mihaela Vrbnjak Grđan osmislile su projekt u kojem su učenici 7.r i 8.r određivali vrste tvari prema boji otopina ili taloga i čestičnom crtežu. Naziv projekta je Kemijsko Božićno drvce nagrađuje, a cilj projekta je da potakne znatiželju i kreativnost učenika. U projektu je sudjelovalo oko 50 učenika sedmih i osmih razreda.

Za učenike petih i šestih razreda osmislile su QR Božićna pitanja. Pitanja su se izmjenjivala kroz dane Adventa. Učenici su skenirali QR kod iza kojeg se je skrivalo novo pitanje. Pitanja su bila problemska i poticala su na istraživanje i kreativnost. U projektu je sudjelovalo više od 90 učenika.

Na poveznici možete pogledati galeriju slika s ovog projekta.


VI. osnovna škola Varaždin