2012-05-09 10:26:29

GLAZBENA KULTURA

RUŽICA KAPITAN, učiteljica savjetnica glazbene kulture

predaje glazbenu kulturu u svim četvrtim, petim, šestim, sedmim i osmim razredima VI. OŠ  Varaždin voditeljica i dirigentica Dječjeg zbora „Varaždinski slavuji“ VI. OŠ Varaždin voditeljica ogranka Glazbene mladeži VI. OŠ Varaždin

                          

Temeljni sadržaji glazbene kulture:

glazbena kultura uvodi učenike u svijet umjetničke i tradicijske glazbe, upoznaje ih s vrijednim glazbenim djelima i glazbenim pojmovima te razvija glazbeni ukus i naviku praćenja i sudjelovanja u vrijednim glazbenim događanjima temeljni glazbeni pojmovi usvajaju se kroz slijedeća područja glazbene nastave: slušanje, pjevanje, sviranje, pokret(ples) i stvaranje(improvizacija)

 

Ciljevi:

uvođenje učenika u GK, upoznavanje osnovnih elemenata glazbenoga jezika, razvijanje glazbene kreativnosti, uspostavljanje i usvajanje vrijednosnih mjerila za kritičko i estetsko  procjenjivanje glazbe razvijanje muzikalnog senzibiliteta učenika, njegovih vještina i sposobnosti za glazbeno  izražavanje te doživljaj i upoznavanje glazbe uz uvažavanje posebnosti individualnog  razvoja

 

ČETVRTI, PETI I ŠESTI RAZREDI

razvijati slušnu, vizualnu, estetsku osjetljivost i kritičnost te kroz aktivno muziciranje biti upoznati s osnovama glazbene pismenosti usvojiti temeljne glazbene pojmove na temelju slušanja, pjevanja, sviranja, pokreta(plesa) i stvaranja(improvizacije) razumjeti ulogu glazbe u prošlosti i danas kroz iskustvo slušanja i izvođenja glazbenog djela biti u stanju verbalno ili neverbalno  opisati iskustvo slušanja umijeti se glazbeno izraziti samostalno i zajedno s drugima naučiti procijeniti vlastiti uradak i uradak drugih, znati javno predstaviti vlastito stvaralaštvo

SEDMI I OSMI RAZREDI

steći produbljeno znanje o različitim glazbenim pojmovima(slušanjem, pjevanjem, sviranjem, pokretom – plesom i stvaranjem – improvizacijom) znati temeljne razvojne pravce u glazbenoj umjetnosti i njihove predstavnike biti osposobljen za samostalni glazbeni izraz i improvizaciju putem glazbe kao medija znati služiti se glazbom kako bi iskazali svoje misli, ideje i osjećaje znati značenja poruka umjetničkih djela u kontekstu vremena njihovog nastanka i  suvremenosti primijeniti znanja iz glazbenog područja na svakodnevni život znati vrijednosti zavičajne, nacionalne, europske i globalne kulturne baštine te poštivati  kulturološku različitost naučiti vrjednovati radove drugih učenika i svoj rad

VI. osnovna škola Varaždin