2020-04-14 09:52:54 Upute za vrednovanje i ocjenjivanje učenika Nakon evaluacije prva tri tjedna škole na daljinu, koja je provedena u našoj školi od strane učenika, učitelja i roditelja, možemo zaključiti sljedeće: 1. nedostatak socijalnog kontakta 2. tehnički nedostaci 3. organizacija nastave. Nakon analize podataka, zaključili smo da jedino na što možemo utjecati je organizacija nastave, pa se naše upute, osim općih uputa koje je propisalo MZO, odnose na organizaciju nastave u višim razredima. O načinu ocjenjivanja u našoj školi, možete pročitati po opširnije. Najvažnije odredbe Upute za vrednovanje: staviti naglasak na dobrobit učenika i poticanje učenja, a ne na ocjenjivanje naučenog poželjno je napraviti odmak od standardnih metoda vrednovanja u razredu i vrednovati što je bitno provedba usmenog ispitivanja putem videokonferencije - ne za svaki predmet već za predmete koji su 4 sata tjedno - 1 usmeno ispitivanje, dakle hrvatski jezik i matematika predmeti koji su 3 sata tjedno - strani jezici - usmeno samo u posebnim slučajevima: ako se zaključuje odličan ili ako nema dovoljno elemenata za zaključivanje pozitivne ocjene središte vrednovanja je na procesu učenja i svjesnosti o učenju, a ne na naučenim činjenicama jasno objasniti kriterije i elemente vrednovanja i prikazati učenicima prije nego krenu samostalno raditi nagraditi aktivnost i rad prepoznati aktivnost i samostalnost u radu, poticati i pozitivno vrednovati kod razredne nastave nema usmenog ispitivanja, dovoljno pratiti aktivnost učenikaZaključci Učiteljskog vijeća: učenici predmetne nastave trebaju „lajkati“ uvodni post pojedinog predmetnog učitelja tijekom nastavnog dana; ukoliko ne „lajka“ smatrat će se da nije prisutan na satu i razrednik će ubilježiti izostanak učitelji predmetne nastave objavit će nastavne materijale i zadaće do 12 sati roditelj treba u roku od 2 dana oprvdati izostanak, ako ih ne opravda razrednik ih bilježi kao neopravdani u slučaju većeg broja neopravdanih izostanaka, škola će o tome izvijestiti Centar za socijalnu skrb ne/aktivnost učenika koji su prisutni na nastavi, ali ne izvršavaju zadaće bilježi se u obliku bilješke pojedinog predmeta i brojčano se procjenjuje ocjenom (prema uputama MZO) |
Osnovna škola Sesvetska Sopnica |