preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona

        MŠ SIBINJ
     PŠ  SLOBODNICA

 Prije podne  
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
veliki odmor 15 min
09.50 - 10.35
veliki odmor 15 min
10.50 - 11.35
11.40 - 12.25
12.30 - 13.15
odmor 10 min
13.25 - 14:10
14:15 - 15:00
Obrasci
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Tražilica
LAG "Posavina"

Molimo sve zainteresirane sa područja OPĆINE _____ da popune ovaj obrazac sa svojim idejama i potencijalnim projektima, koje ćemo uvrstiti u Lokalnu razvojnu strategiju LAG-a "Posavina"

Obrazac ...

Projekti škole
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 9. 2011.

Ukupno: 568330
Ovaj mjesec: 2169
Danas: 38
Vijesti

Analiza učinkovitosti podjele učenika po spolu i uspjehu u OŠ Sibinjskih žrtava


 

Uvod

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učinkovitost podjele učenika predmetne nastave po spolu za tjelesnu i zdravstvenu kulturu (TZK), te po uspjehu iz prethodnih godina za matematiku, fiziku i kemiju. Implementacija ove podjele započela je u školskoj godini 2022./2023. u našoj školi, potaknuta rezultatima Nacionalnih ispita i unutarnjim analizama. Cilj je bio poboljšanje uspjeha učenika i osnaživanje njihovih akademskih i sportskih postignuća.

Metodologija

Podjela učenika

Učenici su podijeljeni u dvije grupe:

  1. Tjelesna i zdravstvena kultura: Podjela po spolu.
  2. Matematika, fizika i kemija: Podjela po prethodnom uspjehu na ovim i srodnim predmetima.

Proces implementacije

Ideja o podjeli proizašla je iz višegodišnjih razgovora među nastavnicima i provedena je kao odgovor na djelomično zadovoljavajuće rezultate Nacionalnih ispita. Prije implementacije, održani su roditeljski sastanci na kojima je predstavljen ovaj model grupnog rada. Roditelji, učenici i nastavnici su obaviješteni da se, ukoliko model ne bude učinkovit, nastava može vratiti na tradicionalan način.

Evaluacija i povratne informacije

Tokom cijele školske godine nije bilo negativnih prijava roditelja ili učenika u vezi s novim modelom, osim jednog slučaja međuvršnjačkog nasilja. Nakon implementacije, provedena je anketa među osmašima kako bi se dobio uvid u njihovo iskustvo s novim modelom. Rezultati ankete i izvješća nastavnika prezentirani su na zajedničkoj sjednici Učiteljskog vijeća i Vijeća roditelja.

Rezultati

Nacionalni ispiti i sportska natjecanja

Nakon uvođenja podjele, škola je postigla bolje rezultate na Nacionalnim ispitima iz svih predmeta, uključujući i TZK. Posebno je vidljivo poboljšanje u rezultatima iz fizike, koja je inače predmet s najlošijim rezultatima na nacionalnoj razini.

Anketa među učenicima

Anketa među osmašima pokazala je visok stupanj zadovoljstva novim modelom rada. Učenici su naveli poboljšanje u individualnom znanju i zadovoljstvu nastavom.

Izvješća nastavnika

Nastavnici su izvijestili o homogenijim grupama koje omogućuju veću posvećenost pojedinačnim potrebama učenika. Time se povećalo individualno znanje svakog učenika i ukupan rezultat grupe.

Povezivanje učenika iz različitih naselja

Jedan od neplaniranih, ali pozitivnih učinaka podjele bio je bolja socijalna integracija učenika iz različitih područnih škola. Učenici su se međusobno povezali i shvatili da su dio jedne veće cjeline.

Rasprava

Implementacija podjele učenika pokazala se uspješnom u poboljšanju akademskih i sportskih rezultata. Specifičnost naše škole, koja okuplja učenike iz različitih naselja, dodatno je naglašena kroz ovu podjelu, što je doprinijelo boljoj socijalnoj koheziji.

Kontroverzna pitanja i odgovori

  • Jednake mogućnosti za ocjenjivanje: Svi učenici pišu iste testove i obrađuju isto gradivo. Razlika je u duljini zadržavanja na osnovnim ili naprednim zadacima.
  • Mogućnost prelaska između grupa: Učenici mogu tijekom godine prelaziti iz jedne grupe u drugu prema procjeni učenika, roditelja ili nastavnika.
  • Ponašanje nastavnika: Nastavnici se jednako odnose prema svim učenicima, s ciljem poboljšanja individualnog znanja svakog učenika.
  • Neprihvatljivo ponašanje učenika: Prijavljeni slučajevi neprihvatljivog ponašanja su promptno riješeni, uz podršku roditelja.

Zaključak

Podjela učenika po spolu za TZK i po uspjehu za matematiku, fiziku i kemiju pokazala se kao učinkovit model u našoj školi. Poboljšani rezultati na Nacionalnim ispitima, veće zadovoljstvo učenika i nastavnika, te bolja socijalna kohezija među učenicima dokazuju vrijednost ovog pristupa. Planiramo nastaviti s ovim modelom i proširiti ga na ostale predmete, uz kontinuirano praćenje zadovoljstva i uspjeha učenika.

Preporuke

Smatramo da su ovakvi inovativni pristupi potrebni i dobrodošli u traženju najboljeg modela obrazovanja za naše učenike. Daljnja istraživanja i praćenje rezultata ovakvih inicijativa mogu doprinijeti razvoju obrazovnih politika koje će osigurati bolje obrazovne ishode za sve učenike.

 

 

Josip Šišmanović, ravnatelj OŠ Sibinjskih žrtava

 

U Sibinju, 30. kolovoza 2023.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mateja Paradžik   datum: 4. 9. 2023.

 





INFORMATIKA

NASTAVA INFORMATIKE

CODECLUB

DJED U INTERNAUTLANDU







Školski list "ZVONO"

Popis lektire

1. do 8. razreda za šk. god. 2023./2024.
Opširnije ...


 


 

Z D R A V S T V E N I
ODGOJ

opširnije....


 

2011. godine naša škola je proslavila 250 godina školstva u SIBINJU

 


Anketa
Vodite li računa o ZDRAVOJ PREHRANI?





Korisni linkovi
Škola

Časopisi
 • PC CHIP
 • Enter
 • BUG
 • VIDI
 • Jutarnji list
 • Večernji list

Tražilice
 • Google
 • Yahoo


Oglasna ploča




preskoči na navigaciju