2016-01-29 09:14:14 STRUČNA USAVRŠAVANJA UČITELJA Učitelji i stručni suradnici naše škole tijekom siječnja su sudjelovali na webinaru o kurikularnoj reformi te u edukaciji CAR učenje. Webinar o Cjelovitoj kurikularnoj reformi Agencija za odgoj i obrazovanje u suradnji s Ekspertnom radnom skupinom za Cjelovitu kurikularnu reformu i CARNet-om održala je 5. siječnja 2016. godine stručno usavršavanje pod nazivom „Što donosi cjelovita kurikularna reforma?“ u kojem je sudjelovala i naša škola. Stručno usavršavanje, koje su učitelji pratili u školi putem računala, podijeljeno je u tri tematska bloka: Kurikularni pristup: ciljevi i načela, Promjene koje donosi Cjelovita kurikularna reforma u osnovnim i srednjim školama i Predmeti u novom kurikulumu. Voditelji webinara bili su članovi Ekspertne radne skupine za Cjelovitu kurikularnu reformu: dr. sc. Boris Jokić, Branka Vuk, prof., dr.sc. Ružica Vuk, Tomislav Reškovac, prof., Suzana Hitrec, prof., dr.sc. Branislava Baranović i dr. sc. Zrinka Ristić Dedić, koji su nas najprije upoznali s temeljnim načelima i ciljevima te promjenama koje donosi Cjelovita kurikularna reforma, a potom su odgovarali na pitanja sudionika webinara.
Učenje CAR – inkluzivno učenje U četvrtak , 21. siječnja 2016. i petak, 22. siječnja 2016. učitelji naše škole sudjelovali su u edukaciji pod nazivom CAR učenje, odnosno inkluzivno učenje. Edukacija se provodi kroz četiri modula: Didaktički modul, Razvoj mozga, Logopedsko – defektološki modul i Praktički modul, a kroz prvi modul vodila nas je profesorica Marija Šinković Bečić. Ovom suvremenom metodom nastoji se pomoći nastavnicima i odgojiteljima da se lakše nose s problemima koji se javljaju u učenju kod djece. Ti problemi ponekad nisu veliki, ali mogu dovesti do destrukcije i pada motivacije za svladavanjem gradiva, što dugoročno utječe na samopouzdanje djeteta. Poučavanjem nastavnika i odgojitelja o novim metodama učenja, posebno kod djece koja imaju problema u koncentraciji i pamćenju, nastoji se postići samostalnost u radu te bolje razumijevanje samog procesa učenja. Već na prvom predavanju upoznali smo puno zanimljivih metoda „pronalaženja fokusa“ odnosno usmjeravanja pažnje na satu, kao i novih metoda prezentiranja i sistematiziranja gradiva, a sada slijedi primjena naučenog i rad s našim učenicima.
Dijana Šalković |
Osnovna škola Side Košutić Radoboj |