2020-03-11 06:40:09

Matematika i geografija kroz broj 100

      Učenici 5. i 8. razreda naše škole obilježili su 100. dan nastave kroz aktivnosti provedene na dva integrirana nastavna sata matematike i geografije. Nastavne aktivnosti za učenike pripremili su i vodili  učiteljica matematike Diana Cindrić i učitelj geografije Erik Šneler.

      Na početku prvog satu  učenici su  kroz prezentaciju ponovili geografsku mrežu i računanje vremena, a zatim su se podijelili u grupe u kojima su bili i učenici petog i osmog razreda. Učenici su dobili listiće sa zadacima koje su unutar grupe rješavali određeno vrijeme, a zatim su predstavnici pojedine grupe ostalima predstavili svoja rješenja. Iz matematike su rješavali zadatke u kojima su broj 100 zapisivali u obliku potencija s bazom 10, u obliku razlomaka, u decimalnom zapisu, pretvarali zadane mjerne jedinice  za masu i duljinu u sto puta veće ili manje mjerne jedinice te razne druge zadatke sa brojem 100. Iz geografije su učenici na karti svijeta tražili gradove na 100. meridijanu istočno i zapadno od Skrada te su pomoću grafičkog mjerila određivali udaljenosti od Skrada i tih gradova  kao i vrijeme u pronađenim gradovima. Na kraju drugog sata učenici su kroz kviz u Kahootu pojedinačno vrednovali ostvarenost svojih obrazovnih ishoda, a za domaću zadaću trebali su napisati tri pojma iz matematike i geografije koja su do sada znali, tri pojma koja su naučili te tri pojma o kojima još žele nešto više naučiti.

      Ovakav način rada učenicima je bio zanimljiv jer su surađivali unutar grupa i međusobno razmjenjivali svoje znanje te razvijali  matematičke i geografske kompetencije.

                                                                     Pripremili: Diana Cindrić i Erik Šneler


Osnovna škola Skrad