U kombiniranom razrednom odjelu 1. i 3. razreda razgovarali smo o provođenju slobodnog vremena te o računalnim igricama i opasnostima s kojima se susrećemo u online svijetu. Učenici su nakon radionice trebali prepoznati važnost opreza u svakodnevnom životu, prepoznati učinak računalnih igrica na (slobodno) vrijeme učenika te osvijestiti kako se može kvalitetno provoditi slobodno vrijeme.
Razgovarali smo o tome koje medije učenici koriste u slobodno vrijeme te su post-it papirićima morali iskazati uz koje medije provode najviše slobodnog vremena.
Učenici trebaju uočiti vlastitu odgovornost za svoj odabir korištenja slobodnog vremena, ali i ulogu odraslih koji im trebaju pružiti potporu i alternativu sjedenju ispred ekrana.
Zatim smo crtali kako provodimo naše slobodno vrijeme te smo radove prezentirali i odlučivali je li to izvrstan način provođenja slobodnog vremena ili možemo još bolje...
Evo što su učenici crtali...


