2016-10-31 10:05:22

Terenska nastava u Zagrebu

U skladu s planiranim ciljevima i zadacima, terenska nastava u Zagreb  za 4. r. matične škole, 3. i 4. razrede PŠ Srijem i PŠ Mala Mučna, uspješno je realizirana.

 

Na putovanje smo krenuli iz Sokolovca u 8.15 sati. Nakon ugodne vožnje i obrazovnih priča o glavnom gradu naše ljubazne pratiteljice stigli smo u Zagreb u predviđenom vremenu. Predstava Gradskog kazališta „Žar ptica“, „Družba Pere Kvržice“, prema literarnom predlošku Mate Lovraka i u režiji Olivera Frljića, izazvala je salve smijeha, oduševljenje scenskim nastupom svih glumaca, kao i songovima i rasvjetom. Prilagođena uzrastu, prati komične i hvalevrijedne doživljaje male družine, nasmijava nas i pritom podučava slozi i snazi prijateljstva. Obogaćeni doživljajima krenuli smo u obilazak Katedrale Uznesenja Blažene Djevice Marije i Svetih Stjepana i Ladislava (Zagrebačka katedrala), proučavali pritom grob kardinala i nadbiskupa Alojzija Stepinca, unutrašnjost i impozantni eksterijer. Šetnjom do Muzeja iluzija uočavali smo raspored ulica, trgova, količinu obrta, trgovina, užurbanost ljudi, gust i brz promet, sve što odudara od mirnog seoskog života na koji smo navikli, ističući pritom prednosti i nedostatke obaju mjesta stanovanja. Dječje oko zamijetilo je mnoge detalje o kojima se nadalje razgovaralo, raspravljalo i dan nakon terenske. Uočili smo i plan grada te se pokušali snaći prema njemu. Vidjeli smo i Manduševac i prisjetili se pročitanih legendi Dubravka Horvatića, Tamare Vrbanović i ostalih pisaca lektirnih djela i iz čitanki. Muzej iluzija ostavio nas je bez daha svojim inovacijama, misterijima u koje smo pokušali proniknuti. Jedino nam je bilo žao što nije veći… Po povratku smo se popeli na Gornji grad uspinjačom i ostali zadivljeni pogledom na Zagreb. Istražili smo Kulu Lotrščak, Markov trg, Banske dvore, Crkvu sv. Marka,  sjedište Hrvatskog sabora i Krvavi most. Zasluženi ručak bio je dogovoren i realiziran u McDonaldsu. Učenici su iskazali poštovanje u svim kulturnim ustanovama svojim primjerenim ponašanjem, ponegdje uz dobrodošlo radosno dječje oduševljenje. Komunicirali su pristojno, samostalno i odgovorno se odnosili prema svim djelatnicima s kojima su se susretali. Zaključujemo da je svrha terenske nastave ispunjena, poštovana od strane agencije te realizirana u skladu  nastavnim sadržajima.

Učiteljice


Osnovna škola Sokolovac