S ciljem unaprjeđenja odgojno–obrazovnog rada škole, svake školske godine radi se Razvojni plan škole i određuju područja na kojima će se intenzivnije raditi tijekom školske godine, određuju aktivnosti kojima će se to postići, nositelji koji će te aktivnosti voditi i vremenski okviri provedbi planiranoga.
Ove školske godine radili smo na područjima: Poboljšanje odgojno-obrazovnih postignuća učenika, Unaprjeđivanje odnosa učenika prema drugim učenicima i školi i Unaprjeđivanje odgojno – obrazovnog procesa.
Na sastanku Tima za kvalitetu naše škole 27. lipnja analiziralo se u kojoj mjeri smo postigli planirano s početka ove školske godine, posebice u drugom polugodištu, budući da se na kraju svakog polugodišta rade analize, gdje postoji prostor za poboljšanje te na kojim područjima dodatno treba raditi kako bi se iduće školske godine u novom Razvojnom planu pristupilo novim planiranim aktivnostima i tako kontinuirano unosile promjene koje vode k poboljšanju. O rezultatima analize upoznat će se: Učiteljsko vijeće, Školski odbor i Vijeće roditelja.
Goranka Teodorčević, pedagoginja