Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Muzej Cetinske krajine, Muzej Sinjske alke, Viteško alkarsko društvo - hipodrom
Učenici 8.c i 8.d razreda posjetili su grad Sinj sudjelujući u izvanučioničkoj nastavi u okviru projekta Šimunovićevih 150, povodom obilježavanja 150. obljetnice rođenja D. Šimunovića, u pratnji razrednica T. Surina Granić i N. Lelas, ujedno i učiteljica engleskoga i hrvatskoga jezika, A. Goleš, učiteljice hrvatskoga jezika i asistentice Ž. Nikolić. Izvanučionička nastava održana je 14. studenoga 2023.
Cilj je projekta bio razvijati svijest učenika o očuvanju materijalne i nematerijalne kulturne baštine Republike Hrvatske te promicati i razvijati svijest o hrvatskome jeziku i književnosti kao važnom čimbeniku hrvatskoga identiteta. Učenici su se prethodno upoznali s književnim stvaralaštvom D. Šimunovića obrađujući djela za cjelovito čitanje, u 7. razr. pripovijetku Duga i u 8. razr. pripovijetku Alkar.
Sudjelujući u projektnim aktivnostima, različitim su metodama i oblicima rada uočavali i istraživali obilježja književnoga stvaralaštva D. Šimunovića analizirajući piščev tematski svijet: odnos muškaraca i žena, odnos roditelja i djece, odnos dječaka i djevojčica, patrijahalna sredina, narodne legende i predaje, neraskidiva povezanost prirode i čovjeka… Potom su se kreativno izražavali, pisali su ispovijesti književnoga lika U cipelama književnoga lika literarnom ocu, komentare, pripremali TV emisiju U svom filmu… te svoje uratke prezentirali na satima obradbe djela za cjelovito čitanje. Stečena su znanja dopunili posjetom Muzeju Cetinske krajine, Muzeju Sinjske alke i Viteškom alkarskom društvu – hipodromu.
U Sinju su prvo posjetili Muzej Cetinske krajine u kojem su nakon obilaska i razgledavanja stalnog postava muzeja sudjelovali u radionicama. Usvajali su prve korake nijemog kola koje je uvršteno na UNESCO-ov popis svjetske nematerijalne kulturne baštine i prve tonove tradicionalnog napjeva ojkavica (rera). Potom su pokazali što su naučili, nijemo kolo uz pratnju tradicionalnog napjeva zajedno su izveli na tvrđavi Kamičak.
Iako poprilično upoznati sa značenjem alke za Cetinski kraj u Muzeju Sinjske alke proširili su svoje spoznaje. Pogledali su film o povijesti alke, razgledavali su i divili se alkarskoj odori, replici alkarske povorke s alkarskim vojvodom na čelu. Osobito je zanimljivo bilo vidjeti prijevod Šimunovićeva Alkara na kineski jezik.
Nakon obilaska muzeja slijedio je posjet štalama Viteškog alkarskog društva na hipodromu kroz koje nas je proveo višestruki pobjednik alke Frane Ivković. Pričajući s posebnom toplinom o konjima, alkar Frane nam je prenio puno znanja. Saznali smo koliko traje životni vijek jednoga konja, koliko je potrebno da konj bude spreman za alkarsku utrku, što jedu konji, koje karakterne osobine pokazuju i sl.
Izvanučionička nastava u viteški grad Sinj izvrsno je upotpunila projektne aktivnosti te nam je dala ideje za nove aktivnosti i kreativne uratke.
Pripremila Neda Lelas, prof.