Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Slova stvaraju riječ, a riječi priču.
Moto ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige, koji je posvećen pričama i pripovijedanju, glasi Pričaj mi … U Godini Marka Marulića, povodom 500. obljetnice pjesnikove smrti, i 150. obljetnice rođenja Ivane Brlić-Mažuranić, manifestaciju posvećujemo velikanima hrvatske književnosti – Marku Maruliću, ocu hrvatske književnosti i Ivani Brlić-Mažuranić, hrvatskom Andersenu. Naši su maštoviti i kreativni učenici pod mentorstvom svojih učiteljica Hrvatskoga jezika pričali o Maruliću u ulozi muze Kaliope te pjesnikovih suvremenika: pripovjedača don Dujma, prijatelja Dmine Papalića, oca Nikole, brata Aleksandra, svećenika u samostanu sv. Frane. Kako to u mašti biva, na kraju im se obratio i sam Marulić. O svemu ispričanom i o svevremenosti Judite prigodno su uredili i pano u atriju škole.
Tematsku izložbu posvećenu Ivani Brlić-Mažuranić, povodom 150. godišnjice rođenja, osmislili su i izradili učenici 6.c i 6.d razreda tijekom obradbe djela za cjelovito čitanje „Priče iz davnine“. Učenici su na zanimljiv i kreativan način predstavili svijet Ivane Brlić-Mažuranić – njezin život i djelo. Proučavali su vrijeme i mjesta u kojima je živjela te njezina djela. U pripremi izložbe poslužile su im fotografije spisateljice i njezine obitelji te njezine kuće, ljetnikovac Brlićevac, naslovnice njezinih djela, glazba iz tog vremena, fotografije Ogulina, Zagreba, Slavonskoga Broda i sl. Radili su u skupinama, a jedan od zadataka bio je osmisliti i izraditi društvenu igru na temu Ivaninih priča. Svaka je skupina odabrala najzanimljiviji dio zadane priče te su dramatizirali tekst, osmislili scenografiju, izradili lutke i odigrali lutkarsku predstavu.
Priredila: Neda Lelas, prof.