Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Ove smo školske godine 2024./2025. u sklopu aktivnosti povijesne grupe „Kreativni povjesničari“ te obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje odlučili izraditi maketu vukovarskog vodotornja.
Vukovarski vodotoranj izgrađen je na Mitnici 1966.g. Tadašnje su novine pisale: „ Ovaj vodotoranj na nadmorskoj visini od 156,33 metra bit će jedan od najviših, najsuvremenijih i po kapacitetu rezervoara najvećih vodoopskrbnih objekata na Balkanu, pa i u Evropi.“
Građevinska visina samog tornja je 50,33 metra, a u sastavu vodotornja, na 34 metru (140,05 m nadmorske visine) izgrađen je i restoran, iznad kojeg je „čelična čaša“ – rezervoar sa 2 200 kubnih metara vode. U izgradnji vodotornja ugrađeno je 2 200 kubnih metara betona i 127 tona željeza. Restoran kapaciteta za 56 osoba imao je svoju kuhinju i sanitarne uređaje. Dolazak u restoran bio je omogućen dizalom za tri osobe, ali i stubištem. Vanjske stijene restorana bile su izrađene od duplog stakla od 4 mm u aluminijskim okvirima, omogućavajući prekrasan panoramski pogled na Vukovar i okolicu. Nažalost, već 1970. g. restoran je zatvoren zbog pucanja rezervoara i izlijevanja vode u restoran. Bio je još jedan pokušaj 1972. g. da se nakon saniranja štete ponovno otvori restoran, ali se od toga vrlo brzo odustalo. Vodotoranj je u Domovinskom ratu 1991. g. doživio teška oštećenja. Primio je oko 640 neprijateljskih projektila i postao je simbol stradanja i otpora grada.
Nakon silnog granatiranja, Vodotoranj je stajao 70 centimetara nakoso i poprimio je oblik elipse, odnosno nepovratno je izgubio svoj oblik kružnice. Projekt obnove započeo je 2016., a vodotoranj su obnavljali arhitekti zagrebačke „Radionice arhitekture” koji su svoj idejni projekt zamislili ovako:
“Uspravljen i pun rana izgledao je kao hrast čije su deblo izudarale munje, a grane lomio vjetar. U nekim drugim krajevima ljudi se poistovjećuju s bambusom. Orkanski vjetar ga povija, ali kad utihne, bambus se uspravi i mirno živi dalje. Ali mi nismo iz tih krajeva i ne namjeravamo se promijeniti. Naš znak je ovaj hrast, na ovoj našoj zemlji, prkosan i nesavitljiv. Naš znak je ovaj izranjavani Vodotoranj”, napisali su autori nagrađenog rješenja obnove vodotornja. Rupe od projektila neće se sanirati, bit će vidljive iza staklenih stijena, kao trajni spomen na razaranja.“
Obnovljeni vodotoranj svečano je otvoren 30. listopada 2020. godine.
Prilagođeno prema:
https://hr.wikipedia.org/wiki/Vukovarski_vodotoranj, https://www.muzej-vukovar.hr/Muzej%20u%20zajednici/Vukovarski%20vodotoranj_4020
https://profitiraj.hr/kako-se-obnavljao-vukovarski-vodotoranj/
I mi „Kreativni povjesničari“ odlučili smo odati počast svim žrtvama Domovinskog rata izrađujući vodotoranj „koji se odbijao srušiti“. Kako kroz svaku našu aktivnost vodimo računa i o ekološkoj komponenti tako smo i kroz izradu vodotornja pokušali koristiti što više materijala koji su nam dostupni. Za podlogu smo koristili stiropor, kojeg smo lako našli u okruženju škole, s obzirom na to da se na školi još uvijek izvode radovi. Kao nosač konstrukcije vodotornja nam je poslužila stara plastična boca, a strane smo oblikovali koristeći karton od kutija u kojima nam se dostavlja školska marenda. Vodotoranj smo obložili starim novinskim papirom tehnikom kaširanja. Na kraju smo ga obojali akrilnim bojama te ukrasili lampicama i na njega stavili svijeću u znak sjećanja na sve žrtve Vukovara i Škabrnje. U izradi makete su sudjelovale učenice Linda Bratinčević, Ana Marija Pavić i Andrijana Vidović. Uz vodotoranj je postavljen i prigodni pano s uradcima učenika 8. c razreda, a u postavljanju panoa su pomogli učenici 7.d razreda.
Marija Krstinić