Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.
Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“
Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona
FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE
UPUTE ZA (RE)AKTIVACIJU APLIKACIJE MTOKEN
KAKO POČETI? - za razrednike
KAKO POČETI? - za nastavnike
e-Dnevnik - UPUTE ZA RAZREDNIKE I STRUČNO OSOBLJE
e-Dnevnik - UPUTE ZA NASTAVNIKE
OBRAZAC - JEDNODNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
OBRAZAC - VIŠEDNEVNA IZVANUČIONIČNA NASTAVA
CITIRANJE U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.
PROTOKOL O POSTUPANJU U SLUČAJU NASILJA MEĐU DJECOM
DODATAK PRAVILNIKU O IZRICANJU PEDAGOŠKIH MJERA
PRAVILNIK O PEDAGOŠKIM MJERAMA
Zakon o odgoju i obrazovanju - pročišćeni tekst
PRAVILNIK - IZLETI _ INTERNO PROČIŠĆENI TEKST
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SPLIT 3
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu (.pdf)
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. I PROJEKCIJE ZA 2022. I 2023. GOD.
IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA, PRIMICIMA I IZDACIMA-2014
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE U ŠKOLI
PROCEDURA PRAĆENJA I NAPLATE PRIHODA I PRIMITAKA OŠ „SPLIT 3“
PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA
PROCEDURA UPRAVLJANJA IMOVINOM
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA OŠ SPLIT 3
ODLUKA O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PRAVILNIK O IZMJENAMA PRAVILNIKA O RADU
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
ODLUKA O IMENOVANJU RADNIKA ZA ZAŠTITU DOSTOJANSTVA
PRAVILNIK O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE
PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
ELABORAT O INTERNOM SUSTAVU I PROVEDBI UZBUNJIVANJA, OBAVJEŠĆIVANJA I PRIJEMU PRIOPĆENJA
Poštovani roditelji i učenici,
Sukladno "Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama", a s ciljem osiguranja bolje sigurnosti u školama, zaštite učenika i svih djelatnika škole te prevencije neugodnih situacija od 7. siječnja 2025. krećemo s provođenjem preventivnih mjera u našoj školi.
Ulazak u školu samo na glavni ulaz (zapadna strana).
Ulazna vrata na školi bit će zaključana s vanjske strane tijekom cijelog radnog vremena. Vrata će biti otključana 15 minuta prije početka nastave kako bi učenici ušli na nastavu. Učenici koji nemaju prvi školski sat ili imaju nastavu u suprotnoj smjeni doći će na glavni ulaz 10 min prije početka nastave.
Učenike razredne nastave u školu (na glavni ulaz) uvode njihovi učitelji ili predmetni učitelji koji tada ima sat s njima (vjeronauk, informatika...)
Dežurni učitelji dolaze u školu pola sata prije početka nastave te će ujedno prihvatiti učenike produženog boravka koji dođu ranije.
Učenici produženog boravka ulaze u školu do 7h i 50min. uz pratnju svojih učiteljica i dežurne učiteljice.
Svi učenici produženog boravka iz škole izlaze u 16h uz pratnju svojih učiteljica. Roditelji učenika u produženom boravku čekaju učenike ispred škole na glavnom izlazu,
Učitelji predmetne nastave ispraćaju učenike do glavnog izlaza kad im je njihov sat zadnji sat nastave.
Za vrijeme malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade.
Tijekom velikog odmora učenicima nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora škole (školskog dvorišta).
Oni učenici koji ne primaju marendu molim ponijeti marendu od kuće.
Roditelji učenika mogu ulaziti u školu( primanja, razgovor u Stručnoj službi, tajništvo...) samo uz unaprijed dogovoren termin putem (e-maila, tel. mob…)
Djelatnik škole koji je pozvao roditelja ili dogovorio termin s njim treba sačekati roditelja na ulaznim vratima te ga nakon razgovora ispratiti iz škole.
Kad se održava roditeljski sastanak razrednik dočekuje i uvodi roditelje u školu te ih nakon sastanka ispraća na glavni izlaz.
Djelatnik škole obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školu ( uvid u osobnu iskaznicu, ili drugi važeći dokument s fotografijom).
Osoba koja to odbije neće moći ući u školsku ustanovu. Djelatnik škole može izvršiti i sigurnosne preglede učenika i drugih osoba ( torbe odjeća...)
Ove mjere se mogu i mijenjati , a sve promjene će biti na mrežnim stranicama škole.
U prilogu su dokumenti Ministarstva odgoja i obrazovanja:
Ravnatelj
Jure Kunac