preskoči na sadržaj

Osnovna škola Split 3

Login
3.a/b produženi boravak
Svuda oko nas
sad pahulje vladaju,
tiho i nježno
padaju i padaju!
 

 

Vodič za djecu i roditelje - kako postaviti privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama Instagram, TikTok, YouTube i Facebook.

Sigurni internet

 

CI Splitsko-dalmatinske županije

Projekti

Školski list

 

broj 14broj 13broj 12broj 11broj 10

Zaštita djece na internetu

BROŠURA

Djeca i mediji

Dobro je znati

Brošura za roditelje „Intervju s roditeljima-odgovori koje je dobro znati“

Kako zaštititi dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona

 

DAN ŠKOLE

Fotogalerija
Razno
 

Prijavi sadržaj na internetu za koji sumnjaš da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

ZA RODITELJE

FORMULAR UPISNICE I ISPISNICE IZ ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2014.

Ukupno: 912932
Ovaj tjedan: 213
Danas: 36

Jelovnik je podložan izmjenama tijekom školske godine, a u skladu s postojećim potrebama djece te savjetima kuhara/ica, učitelja/ ica i ravnatelja. Odluku o mogućim izmjenama donosi ravnatelj. Količine predviđene jelovnikom su okvirne i djeca imaju pravo, po potrebi, uzeti više od jedne porcije hrane. Škola također zadržava i pravo izmjene jelovnika u slučaju nemogućnosti osiguranja predviđenih namirnica.

Kalendar nastave

Kalendar šk. godine 2024/ 2025.

 
RSS Reader
Raspored zvona

JUTRO
1. 8.00 - 8.45 
2. 8.50 - 9.35 
3. 9.40 – 10.25 
ODMOR 10.25 - 10.40
4. 10.45 - 11.30
5. 11.35 - 12.20 
6. 12.25 - 13.10 
 
POSLIJE PODNE
1. 14.00 – 14.45
2. 14.50 – 15.35 
3. 15.40 – 16.25
ODMOR 16.25 - 16.45
4. 16.45 – 17.30
5. 17.35 – 18.20
6. 18.25 – 19.10
 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školu
Autor: Mila Ozretić, 4. 1. 2025.

Poštovani roditelji i učenici,

Sukladno "Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama", a s ciljem osiguranja bolje sigurnosti u školama, zaštite učenika i svih djelatnika škole te prevencije neugodnih situacija od 7. siječnja 2025. krećemo s provođenjem preventivnih mjera u našoj školi.


Ulazak u školu samo na glavni ulaz (zapadna strana).

Ulazna vrata na školi bit će zaključana s vanjske strane tijekom cijelog radnog vremena. Vrata će biti otključana 15 minuta prije početka nastave kako bi učenici ušli na nastavu. Učenici koji nemaju prvi školski sat ili imaju nastavu u suprotnoj smjeni doći će na glavni ulaz 10 min prije početka nastave.

Učenike razredne nastave u školu (na glavni ulaz) uvode njihovi učitelji ili predmetni učitelji koji tada ima sat s njima (vjeronauk, informatika...)

Dežurni učitelji dolaze u školu pola sata prije početka nastave te će ujedno prihvatiti učenike produženog boravka koji dođu ranije.

Učenici produženog boravka ulaze u školu do 7h i 50min. uz pratnju svojih učiteljica i dežurne učiteljice.

Svi učenici produženog boravka iz škole izlaze u 16h uz pratnju svojih učiteljica. Roditelji učenika u produženom boravku čekaju učenike ispred  škole na glavnom  izlazu,

Učitelji predmetne nastave ispraćaju učenike do glavnog izlaza kad im je njihov sat zadnji sat nastave.

Za vrijeme malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade.

Tijekom velikog odmora učenicima nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora škole (školskog dvorišta).

Oni učenici koji ne primaju marendu molim ponijeti marendu od kuće.

Roditelji učenika mogu ulaziti u  školu( primanja, razgovor u Stručnoj službi, tajništvo...) samo uz unaprijed dogovoren termin putem (e-maila, tel. mob…)

Djelatnik škole koji je pozvao roditelja ili dogovorio termin s njim treba sačekati roditelja na ulaznim vratima te ga nakon razgovora ispratiti iz škole.

Kad se održava roditeljski sastanak razrednik dočekuje i uvodi roditelje u školu te ih nakon sastanka ispraća na glavni izlaz.

Djelatnik škole obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školu ( uvid u osobnu iskaznicu, ili drugi važeći dokument s fotografijom).

Osoba koja to odbije neće moći ući u školsku ustanovu.   Djelatnik škole može  izvršiti i sigurnosne preglede učenika i drugih osoba ( torbe odjeća...)

Ove mjere se mogu i mijenjati , a sve promjene će biti na mrežnim stranicama škole.

U prilogu su dokumenti Ministarstva odgoja i obrazovanja:

  • Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu
  • Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Ravnatelj

Jure Kunac

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju