preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Tražilica
Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1053887
Ovaj mjesec: 1583
Ovaj tjedan: 824
Danas: 131
Izvanučionička nastava i izvanškolske aktivnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
8.a i 8.b na projekciji filma Buntovnica i u posjetu Palači šećera
Autor: Nensi Čargonja Košuta, 6. 11. 2024.

I ove školske godine nastavljamo s projektom Škola u kinu pa su učenici 8.a i 8.b razreda 6. studenog u pratnji učiteljica Nensi Lučić Kinkela, Dore Živković i Dee Bukvić Bolanča prisustvovali projekciji filma Buntovnica u kino dvorani Dječje kuće.


 


Učenici su sa zanimanjem pratili projekciju ovog britanskog filma iz 2023. godine u kojemu snalažljiva 12-godišnja Georgie, nakon majčine smrti, nastavlja živjeti sama u stanu na periferiji Londona. Novac zarađuje krađom bicikala sa svojim najboljim prijateljem Alijem, a preokret se događa kada joj na vrata dolazi Jason, 30-godišnji mladić koji joj se predstavlja kao otac.
 

Nakon okrijepe i odmora u prizemlju Dječje kuće, odlazimo u Palaču šećera, tj. posjećujemo stalni postav Muzeja grada Rijeke gdje nas kustosica muzeja upoznaje s industrijskom baštinom našega grada koju su nam u naslijeđe ostavili Mađari, Austrijanci, Talijani.


 

Učenici su se prisjetili povoljnog geografskog položaja Rijeke u 19. i 20. stoljeću što je rezultiralo poslovanjem brojnih industrijskih postrojenja – Rafineriji šećera, Rafineriji nafte, Tvornici čokolade, Tvornici duhana, Tvornici papira kao i izumu torpeda. Također su se upoznali i s riječkom glazbenom scenom 70-ih godina 20. stoljeća te radovima poznatoga slikara Gustava Klimta, ali i čuli nešto više o povijesnim ličnostima koje su u tom periodu u Rijeci živjeli.

  


Nakon uvodnog dijela, slijedila je podjela u osam skupina i radionica Lov na blago – gdje su trebali u što kraćem vremenu odgovoriti na postavljena pitanja, a odgovori su se krili u muzejskom postavu. Pohvalno je kako je većina skupina odgovorila točno na sva pitanja, a ostali su imali po jedan ili dva pogrešna odgovora, što dokazuje kako su učenici većinu informacija upamtili iz uvodnoga dijela razgleda Muzeja, a time je i ova terenska nastava završila uspješno.
 

Dea Bukvić Bolanča,prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju