2021-06-15 10:54:03

Lektira na drugačiji način

Čitanjem knjiga širimo i produbljujemo rječnik, razvijamo sposobnost mišljenja, jačamo sposobnost razumijevanja i vježbamo empatiju.

No kako lektiru učiniti zanimljivom učenicima u doba digitalnih medija kada nam pametni telefoni nude tisuće sadržaja na internetu pitanje je koje se svake nastavne godine nameće nastavnicima hrvatskoga jezika, a mi smo mu možda pronašli i odgovor.

Naši su šestaši ove godine lektiri pristupali na nove i suvremene načine, a rezultati su nerijetko bili iznad očekivanja.

U prilogu donosimo radove učenika 6. c i 6. d. Uživajte!

Monika Peter, 6. d

Crtanje stripova prema sadržaju lektirnih djela (romana ili povjestica), izrada novina sa zadanim rubrikama i novinskim vrstama, snimanje televizijskih vijesti o nekom događaju iz djela ili snimanje najava (trailera) koje bi moguće čitatelje trebale potaknuti na čitanje baš toga djela, samo su neki od načina kojima su učenici pristupali lektirnim naslovima.

I ne zaboravite, ako dijete zavoli čitanje lektirnih naslova, zavoljet će i čitanje za vrijeme slobodnog vremena, a samo tako će izrasti u obrazovanijeg i kreativnijeg čovjeka koji će imati bolji i kvalitetniji život. Vjerujemo da će naši učenici biti baš takvi!

Monika Peter, 6. d

Ivana Peh i Danijela Dunđer, 6. c

Karlo Knežević, 6. c

Luka Grganić, 6. c

Magdalena Grozdek, 6. c

 

Monika Peter, 6. d

Ivana Peh i Danijela Dunđer, 6. c

 


Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina