2012-03-19 12:43:02 Djeca potrošači Znate li što je skrivena propaganda? A simbolično oglašavanje? Treba li petogodišnjakinjama pedikura i manikura? Biste li se složili s tvrdnjom: "Ono što kupuješ, to jesi."? Znate li da istraživanja govore kako previše gledanja televizije u najranijoj dobi uzrokuje probleme s pažnjom i koncentracijom u kasnijoj dobi? Uzrokuju li reklame za brzu hranu pretilost? Treba li zabraniti reklame za djecu mlađu od 8 godina? U svijetu komercijalizacije djeca su najranjivija skupina i glavna meta marketinških stručnjaka. Ako vas zanimaju odgovori na navedena pitanja i želite saznati kojim se sve manipulacijama služe marketinški stručnjaci kako bi razne proizvode učinili privlačnima djeci i tako što više zaradili, pogledajte odličan dokumentarac Djeca potrošači: komercijalizacija djetinjstva. Dokumentarac su u knjižnici gledali Mladi knjižničari, a ovo su njihovi dojmovi: „Ovaj je dokumentarac bio zanimljiv, ali i poučan. Siguran sam kako ne bi bilo nekih većih problema s djecom da živimo bez tehnologije. Ne vidim zabavu u igranju igrica. Mislim da bi djeca trebala izaći van iz kuće, na igralište, u šetnju ili vožnju biciklom da bi shvatila kako je to puno ljepše od igrica i televizije.“ Mijo Pavičić, 5.c „Dokumentarac koji smo gledali je odličan i preporučila bih svakom djetetu da ga pogleda. Bio je poučan i zanimljiv te smatram kako bi svako dijete koje ga pogleda promijenilo mišljenje o reklamama i proizvodima za djecu.“ Izabela Filipović, 5.b „Dokumentarac mi se svidio jer pokazuje kako se djeca potiču od malih nogu da gledaju televiziju i interesiraju se za proizvode s reklama.“ Matea Galić, 5.b |
Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina |