2017-10-22 20:43:30 S književne čajanke – KNJIGA, KEKS, ČAJ
Povodom Mjeseca hrvatske knjige koji traje od 15. listopada do 15. studenoga, 18. i 19. listopada u našoj je školi prvi put održana književna čajanka. U okviru školskog projekta kojem je cilj poticanje čitanja u djece i jačanje pozitivnog stava učenika prema čitanju, učenici 5. c i 5. d na satu Hrvatskoga jezika pronašli su zamotane paketiće u kojima su skrivale još nepročitane knjige i neistraženi svjetovi. Na zamotanim su paketićima ispisane bile tek poneke rečenice prema kojima su učenici odabrali svoj paket. Nakon što su odabrali svoje paketiće i otkrili njihov sadržaj, započeli su s čitanjem pijući topao čaj i jedući ukusne kekse. Čitanje s razumijevanjem preduvjet je uspjeha u školi, na poslu i u životu općenito, stoga je važno da učenici ne pokazuju otpor prema čitanju, nego da ga povezuju s pozitivnim osjećajima ugode i topline. Osjećaju ugode osim čaja i keksića, pridonijele su i glazbene note pjesme River flows in you. Drugi školski sat, učenici su postali marketinški stručnjaci. Radeći u paru, učenici su trebali izraditi novu naslovnicu knjige koju su čitali i predstaviti knjigu ostatku razreda. Cilj je privući nove čitatelje koji će baš taj naslov odabrati za izbornu lektiru u studenome. Što su o književnoj čajanci rekli učenici, pročitajte u njihovim osvrtima. p { margin-bottom: 0.25cm; direction: ltr; line-height: 120%; text-align: left; } Na čajanci je vladala tišina, a pili smo topao čaj i čitali knjige. Osjećao sam se mirno i sigurno. Kada je zvonilo, bio sam tužan. Radili smo i naslovnicu knjige. Najbolji dan ikad! Jan Šotić, 5. c
Današnja dva sata Hrvatskoga jezika bila su odlična. Išli smo u školsku knjižnicu. Tamo su nas dočekale zamotane knjige. Svatko od nas uzeo je neku po želji i sjeo na mjesto. Kasnije smo odmotali paketiće i iznenadili se jer smo čitali različite knjige. Uz čitanje smo pili čaj i jeli kekse. Čitala sam knjigu „Mrvice iz dnevnog boravka”. Upoznala sam dječaka Janka kojeg muče razni problemi. Ema Fruk, 5. c
Meni se iznenađenje koje nam je priredila nastavnica jako svidjelo. Bilo mi je lijepo kada smo pili čaj i čitali knjige. Čitala sam knjigu „Sretni dani” Mire Gavrana koja mi se jako svidjela. Svidjelo mi se što smo slušali i ugodnu glazbu dok smo čitali. Martina Zebec, 5. d
Sat mi se jako svidio jer smo se mogli opustiti. Pili smo čaj i jeli kekse. Voljela bih ponoviti taj sat. Čitala sam knjigu „Lažeš, Melita” koju je napisao Ivan Kušan. Svidjela mi se jer ima zanimljive likove i smiješne događaje. Lorena Cvitkušić, 5. d
Meni je u knjižnici bilo sjajno jer je bilo mirno, jeli smo kekse i pili topao čaj. Odabrao sam paket u kojem je bila knjiga, a da to nisam ni znao. Luka i ja smo izabrali knjigu Ivana Kušana „Koko i duhovi”. Drugi sat smo izrađivali novu naslovnice knjige. Volio bih opet doći jer mi je ovo bilo novo iskustvo. Filip Solarević, 5. d
Nastavnica je imala iznenađenje za nas. Mislili smo da je iznenađenje ispitivanje, ali dočekalo nas je nešto puno bolje. Otišli smo u školsku knjižnicu i odabrali paketić na kojem se skrivala poruka. Znatiželjno smo otvorili pakete i otkrili knjige. Na stolu keksi, a pored nas ukusan čaj. Prvi školski sat čitali smo knjige, a nakon toga u paru s onim tko je čitao istu knjigu, izradili novu naslovnicu te predstavili knjigu ostatku razreda. Paula Savić, 5. c
|
Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina |